Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

kjæresten min sa igår at hu ikke kan fortsette med meg fordi hun skal på høyskole tel høsten, gjorde ikke no annet enn å grine igår. men det som gjorde det ti ganger verre var at eksen henta hu på jobb, så kjørte de hjem til han. mens jeg satt hjemme og var deprimert. hun var hos han i nesten 3 timer, da jeg spurte hun hva de gjorde så sa hun at de så på tv. hu mener de bare er venner da. men allikevel, væra med eksen hjem bare et par timer etter hun har slått opp. det er utrolig sårende for meg :cry: . etterpå ringte a meg da, og begynte å mase om at jeg syns så synd på meg selv. men jeg elsker hu over alt på jord!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At hun skal begynne på høyskole til høsten høres ut som en dårlig unskyldning. Jeg tror det ligger mer bak, kanskje du kan be henne om en skikkelig og rolig samtale?

Gjest Anonymous
Skrevet

vi har pratet lange og rolige samtaler, hu mener fortsatt at høyskolen er grunnen. hvis jeg finner ut at de hadde seg i senga igår, så kommer jeg til å drepe han desverre :-x

Gjest Myumi
Skrevet
hvis jeg finner ut at de hadde seg i senga igår' date=' så kommer jeg til å drepe han desverre :-x[/quote']

Tror neppe det er en konstruktiv løsning på problemet.

Skrevet

....morsom....og bitende tørr kommentar, Sunmin... :ler::ler:

...en formildende omstendighet var jo at han skrev dessverre...

Gjest Myumi
Skrevet

....morsom....og bitende tørr kommentar, Sunmin... :ler::ler:

Hva annet kan man si?

Men ok, skal prøve å gi deg ett bedre svar.

Ja jeg er enig i at å kjøre hjem med eksen rett etter at hun har slått opp med deg var lite pent gjort, det var heller ikke pent gjort og si at du syntes for mye synd på deg selv. Men du sier også at dere hadde en lang fortrolig samtale, hva fortalte hun deg da? Eller fikk du ikke med deg ett eneste ord fordi du skrek bitch, hore, tøyte etc. inni deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...