Gjest Reza08 Skrevet 26. april 2013 #21 Del Skrevet 26. april 2013 Vil du virkelig støtte organisert kriminalitet? Tigging og FeF-selgere er jo bare for å dekke på lommetyveriene og ranene som er hovedgrunnen til oppholdet. Ved å gi dem penger, så støtter du ukulturen og finansierer kriminalitet. Er det det du vil? Det er uutholdelig å være i Oslo sentrum nå og jeg kommer ikke til å sette foten min der om sommeren, for jeg vet at det blir helvete. Så håper jeg at i høst blir det nye partier i regjering som vil faktisk rydde byen og gjøre det trivelig og trygt for oss igjen! Det blir ikke første gang noen blir kalt rasist for å ha sagt sannheten. Det er mange som ikke vet hva å være rasist innebærer. Det er ikke rasistisk å ønske dem bort fra landet. Som sagt kunne jeg også tenkt meg å få de ut. Begynner å bli litt vel mye merker jeg. I starten gikk det bra, men etter hvert som tiden har gått, har det bare blit verre. Lenge siden jeg har gitt de noe som helst. Oppfordrer selvsagt ikke til organisert kriminalitiet. Folk har forskjellig syn på en sak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marsvinet Skrevet 26. april 2013 #22 Del Skrevet 26. april 2013 Jeg gruer meg til 17.Mai. Det er så mange tiggere i byen nå, at jeg ikke tør å ta på søljene mine når jeg skal ha bunad på meg i sentrum. Faktisk så er jeg usikker på om jeg kommer til å dra til sentrum for å se på feiringen i det hele tatt, da jeg vet at det kommer til å kry av dem som vil utnytte seg av folkemylderet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2013 #23 Del Skrevet 26. april 2013 Å hate folk basert på deres etnisitet er rasisme. Det er mange her i denne tråden som er rasister. Anonym poster: 4e4d16d81fd3ae0e20ee6c69effd44b9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2013 #24 Del Skrevet 26. april 2013 Hva mener dere om dette? I dag var jeg på matbutikken for handle inne til helga. Da jeg skulle inn fikk jeg spørsmål om å kjøpe blad. Jeg kjøpte et bare for å se hva dette er for noe rare greier. Da jeg kom ut igjen og var på vei til bilen kom vedkommende som hadde solgt meg blad etter meg og spurte om jeg ville kjøpe et til. Til det takket jeg nei. Vedkommende gikk tilbake til inngangspartiet og forsette å salget. Jeg satt i bilen spiste en sjokolade og drakk litt brus før jeg skulle reise igjen og da kommer det en ny en og spør om å få en bit av sjokoladen. Jeg ville ha den for meg selv så sa at jeg hadde ikke noe å gi. Da går vedkommende igjen. Og etter fem minutter kommer det enda en og da var spørsmål om få penger. Vedkommende lagde en bøtte av hendene og sa på et gebrokent engelsk:" Money?" og pekte på meg. Hun var på vei til å åpne døra for få overtak, men da forstod jeg at jeg måtte bare komme meg der i fra med en gang og avslappingspausen på 10 min. kunne jeg bare glemme. Jeg mener at det at da begynner å gå langt over streken. Hva mener dere? Også kan det ikke være bra for de som eier butikkene at de har sånne folk gående utenfor, tigger og truer. Det må være ødeleggende for handelen som de har også... Er redd for at dette er bare begynnelsen av det vi kommer til å få oppleve denne sommeren. Anonym poster: d1d1e945711e11e0f2ddb5e646987e02 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meridian Skrevet 26. april 2013 #25 Del Skrevet 26. april 2013 (endret) Å hate folk basert på deres etnisitet er rasisme. Det er mange her i denne tråden som er rasister. Anonym poster: 4e4d16d81fd3ae0e20ee6c69effd44b9 Vi hater de ikke pga ders etnisitet, men vi liker de ikke pga oppførselen. Det er ingen som liker noen som oppfører seg dårlig og er påtrengende, og attpåtil er frekke? Det må være lov til å si nei og å sette grenser uten å bli kalt rasist? Endret 26. april 2013 av Bølle 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2013 #26 Del Skrevet 26. april 2013 Tiggerne er ikke så fattige som de skal ha det til, har ved flere anledninger sett de sette seg inn i flotte biler som ikke jeg har råd til... De er frekke og truende noen av de også, så jeg håper de blir jaget så langt det er mulig. Er uføretrygdet så jeg lurer på om jeg skal prøve meg som tigger, jeg holder meg iallefall i eget land! Anonym poster: ad8132edfca691ecd894af384e3840d6 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meridian Skrevet 26. april 2013 #27 Del Skrevet 26. april 2013 Tiggerne er ikke så fattige som de skal ha det til, har ved flere anledninger sett de sette seg inn i flotte biler som ikke jeg har råd til... De er frekke og truende noen av de også, så jeg håper de blir jaget så langt det er mulig. Er uføretrygdet så jeg lurer på om jeg skal prøve meg som tigger, jeg holder meg iallefall i eget land! Anonym poster: ad8132edfca691ecd894af384e3840d6 Ja, jeg har også sett at de har dyre sko under de slitte klærne, og de har fine biler. Hvorfor skal jeg gi penger de dem når jeg trenger de selv? Selv har jeg ikke råd til dyre sko og flotte biler. Hmmm...kanskje jeg også skal begynne å tigge? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meridian Skrevet 26. april 2013 #28 Del Skrevet 26. april 2013 En jente jeg kjenner, som bor i Drammen, bor slik at hun kan se rett ned på en matbutikk fra der hun bor. Hun fortalte at hver gang hun kom hjem fra skolen, så hun en fattig romdame sitte utenfor denne matbutikken. Og tidlig på kvelden, når romdamen var ferdig å tigge, tok hun av seg de fillete klærne, og hadde flotte klær under, og satte seg inn i en strøken bil med andre romfolk som så freshe og nystelte ut. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 26. april 2013 #29 Del Skrevet 26. april 2013 Å hate folk basert på deres etnisitet er rasisme. Det er mange her i denne tråden som er rasister. Anonym poster: 4e4d16d81fd3ae0e20ee6c69effd44b9 Å hate noen på grunn av hans eller hennes oppførsel er ikke rasisme. Det er ingen i denne tråden som er rasist. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Amber Rose Skrevet 26. april 2013 #30 Del Skrevet 26. april 2013 Det er irriterende. Nå går heldigvis jeg så og si aldri i byen hvor tiggerne sitter, men disse "folk er folk" selgerne har begynt å invadere kjøpesenteret og de lokale matbutikkene. De står til og med i veien når jeg skal inn i butikker så jeg må gå rundt de.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 26. april 2013 #31 Del Skrevet 26. april 2013 Ja, du sier noe. Burde ikke gi noe i det hele tatt, men synes så syndt på de unge tiggerne som er her i byen. det er det de vil du skal synes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elseby13 Skrevet 26. april 2013 #32 Del Skrevet 26. april 2013 Dette har ingenting med rasisme å gjøre. Jeg har ingenting mot rom-folk, men når jeg ser unge og friske som tigger på gata, ja da blir jeg sint. Jeg hadde heller ikke penger da jeg var på den alderen, men satte jeg ræva ned på gata for å tigge? Nei, jeg jobbet på sykehjem gjennom studietida. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2013 #33 Del Skrevet 26. april 2013 Den sittende regjeringen vil at vi skal se all fattigdommen i Europa og Romania, at vi har godt av å oppleve at ikke alle er like heldige som oss nordmenn. Så kan vi stemme på dem på ntt til neste valg. De skal ikke gjemmes bort, de skal minne oss på å være ydmyke og fornøyd med det vi har. Om det hjelper noe særlig, tviler jeg på. Det skaper bare hat og aggresjon mot de folkegruppene. Det hjelper verken romfolket eller på nordmenns giverglede. Det er vel egentlig handlingslammede politikere vi har med å gjøre, som så ofte ellers... Anonym poster: b66859d264f31e94d99e2eedf7ccd9ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2013 #34 Del Skrevet 26. april 2013 Jg har forøvrig hatt tiggende, utenlandske (Albania, Romania?) menn i sin beste alder (25-45 år) på døra. De spanet kanskje for å se om det bodde noen demente eldre rundt i nabolaget, eller kanskje hvor det var mulig å bryte seg inn. Fikk dårlige ibber i alle fall. Nå åpner jeg aldri om jeg er alene hjemme (har ikke kikkehull). Anonym poster: b66859d264f31e94d99e2eedf7ccd9ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2013 #35 Del Skrevet 26. april 2013 Utenfor skolen i dag satt det en dame med fillete klær og tigget. Jeg så på henne, og hun smilte med en perlerad av kritthvite tenner. Pent sminket var hun og. Anonym poster: 59e4a703dfa94f84aeed060a6b5a046c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladenøtt Skrevet 26. april 2013 #36 Del Skrevet 26. april 2013 Ganske lei av sånt jeg og, de kan enten pelle seg tilbake dit de kom fra eller få seg en jobb. De sier jo til VG at norge behandler dem så dårlig, så hvorfor i helsike tar de ikke beina fatt og finner et annet land da? De gidder vel ikke jobbe heller, og ikke er de til noen nytte når de bare går rundt og lurer til seg penger fra folk. De stjeler jo gjerne og, skjønner ikke vitsen med å ha slike folk boende her.. Uansett rase, folk som stjeler og klager på landet burde finne et annet sted.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anciol Skrevet 26. april 2013 #37 Del Skrevet 26. april 2013 (endret) Er det ikke merkelig hvordan en skjelvende mann med stokk som gikk og tigget plutselig neste dag kjørte han Lexus og gikk uten krykker merkelig hva?! Ja jeg er dritalei av romfolk, tåler de ikke lenger etter at de prøvde å stjele datteren min på snart 5 sin veske med penger hun hadde spart i flere måneder og skulle kjøpe den dukken hun ville ha for (greide å ta vesken tilbake så hun fikk kjøpe dukken sin). Og de skremte sønnen min på snart 6 fikk stukket en tiggerkopp opp i fjeset og begynte å grine fordi han ble skremt(han er en veldig sart liten gutt=) Sa snerrende til tiggeren SODD OFF. Sier nå bare til tiggerne FUCK OFF, SODD OFF eller Gir ikke penger til snylterpakk! Endret 26. april 2013 av Anciol 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 26. april 2013 #38 Del Skrevet 26. april 2013 (endret) snipp Endret 18 timer siden av Sugar&Spice Ikke noe jeg lenger står inne for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2013 #39 Del Skrevet 26. april 2013 Å hate folk basert på deres etnisitet er rasisme. Det er mange her i denne tråden som er rasister. Anonym poster: 4e4d16d81fd3ae0e20ee6c69effd44b9 Er man rasist fordi man ikke liker tiggere? Sist gang jeg sjekket, var ikke "tigger" en rase. Hvis du mener at rumener er synonymt med tigger så er det du som er rasisten Anonym poster: 4264eedde42a5b9458c6845b898c460a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2013 #40 Del Skrevet 26. april 2013 TIGGING ER EN FLOTT TING! Jeg foreslår at alle i norge sier opp jobben sin og begynner å tigge i stedet. Anonym poster: 4264eedde42a5b9458c6845b898c460a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå