Gå til innhold

Hvordan få nettverk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg er snart 25, ikke noe særlig venner, kuttet kontakten med familien, Nettopp slutt med xen.

Hvordan få seg nettverk i Oslo?

Jeg går ikke ut, drikker ikke,

Anonym poster: c94f213c1e5fad5d0e3cc128513b2b77

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan står det til med den psykiske helsen din?

Anonym poster: 4d4d76ec022354fb2c35898918954b93

AnonymBruker
Skrevet

Vært veldig nede, gått i terapi og føler at det er bedre... føler meg veldig enson

Anonym poster: 1d95646c2bd6d03660d8bedadd3df2a2

AnonymBruker
Skrevet

Vært veldig nede, gått i terapi og føler at det er bedre... føler meg veldig enson

Ok. Vanskelig å omgås andre mennesker om man er deperimert. Bra og høre at du er bedre da. Har ingen råd da jeg sliter med ensomhet selv desverre. Det jeg personlig drømmer litt om er å flytte inn i ett slags bokollektiv for voksne. Da har man i det minste den viktige daglige kontakten med andre mennesker.

Anonym poster: 4d4d76ec022354fb2c35898918954b93

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar

Lykke til

Skrevet (endret)

Å melde seg inn på et treningssenter og starte med gruppetreninger er mitt beste tips til deg. Da får du både styrket psyken din og truffet på mennesker som er fulle av energi! :)

Endret av Nettinettet
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trener på sats, og går til zumba... ikke fått noe kontakt...

Skrevet

Jeg trener på sats, og går til zumba... ikke fått noe kontakt...

Da tror jeg muligens du bør prøve å skape litt kontakt? Hva med å snakke med Zumba instruktøren og høre om det er noen events eller noe slikt? Da får du iallefall snakket litt med henne og bare det er et steg nærmere et nettverk. Vet at det er mange som har fått et helt nytt liv etter at de begynte med Zumba! :) Man må gjøre en innsats selv også, ingenting her i livet er gratis! :)

AnonymBruker
Skrevet

Jobb er det aller viktigste for å bygge nettverk.

Ellers kan du melde deg inne i sosiale fritidsaktiviteter. Jeg har bla vært leder for en speidergruppe, gått på sykurs, brevandringskurs osv

Via folk man kjenner allerede (har du noen venner og/eller bekjente, så spill på disse og forsøk å utvide omgangskretsen via den eksisterende).

Engasjer deg i noe frivillig arbeid eller politikk.

Anonym poster: 4e53319c840fc1825b4ac035d6677f24

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg er snart 25, ikke noe særlig venner, kuttet kontakten med familien, Nettopp slutt med xen.

Hvordan få seg nettverk i Oslo?

Jeg går ikke ut, drikker ikke,

Anonym poster: c94f213c1e5fad5d0e3cc128513b2b77

Hva annet har du av interesser da? Jeg drikker heller ikke og går ikke ut..

Har heller ikke stort nettverk...

Anonym poster: 87caa422ac75d231aa3b6b147e4ed5a9

Skrevet

Du får begynne å gå ut, adde de du møter på face og ta det derfra. Ellers er det lurt å begynne på diverse aktiviteter..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber fulltid, men der jeg jobber er det folk fra 45-65 +++

Jeg har ikke nettverk, noen venninner men de er alltid opptatt...

Jeg liker å trene, danse, derfor jeg meldte meg inn på Zumba... Skal prøve å snakke med noen, men føler bare at folk smiler til hverandre der...

Jeg bruker ikke FB, ikke helt min greie.

Liker å gå på kino, bowle, cafe, hjemmekveld, lese osv.

PS: jobber som frivillig på krisesenter....

Tusen takk til alle som svarer...

Skrevet (endret)

Fb er en lett måte og opprettholde kontakten når du møter noen eller å komme i kontakt med gamle venner på, er verdt et forsøk kanskje?

Jeg selv har ikke verdens største nettverk, men er langt fra ensom.. Problemet mitt er at jeg er redd for å ta kontakt med nye mennesker, men jeg øver hver dag, og det blir lettere og lettere :) nettverket mitt bygger seg tydeligvis opp også, fra og ha 5 venner som kom på bursdagen min (+kjærester og vennene til eksen) i fjor kommer det i år 11 (av bare mine venner, noen nye og andre gamle jeg har opprettet ny kontakt med) :)

Endret av Inwe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...