Noraaa Skrevet 25. april 2013 #1 Skrevet 25. april 2013 Hei. Kjæresten min har bursdag neste måned og jeg har allerede startet å tenke på hva jeg skal gi. Jeg vil gjerne gi en litt personlig gave men vet ikke helt hva. Jeg har kommet opp med dette -Rammet inn bilde av os sammen -Hjertesjokolader \ annet søtt godteri -Parfyme \ et smykke -Et søtt hjemmelaget kort hvor det står masse søtt -En boks med lapper der det står ting jeg liker ved HAN jeg har altså kommet opp med det, er det noen flere forslag? hvem av punktene over burde jeg bruke og hvem ikke?
Gjest Skrevet 25. april 2013 #2 Skrevet 25. april 2013 Hvor gamle er dere? Er han av den romantiske og klissete typen? Personlig synes jeg en slik boks med lapper oppi høres for klissete ut Men et fint innrammet bilde av dere+en film og litt godis,eller ta ham med på kino eller restaurant kanskje?
Wonders Skrevet 25. april 2013 #3 Skrevet 25. april 2013 (endret) Menn liker ikke så mye kliss, selv om det kommer fra et godt sted... http://www.ebay.com/itm/19mm-Fancy-Silver-Black-CUFFLINKS-New-Transformers-Cuff-Links-for-shirt-M633-/121097687595?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item1c31fc122b Sånn er alltid kult. Endret 25. april 2013 av Wonders
stripen Skrevet 25. april 2013 #4 Skrevet 25. april 2013 Jeg ville ikke gjort det for søtt. Er enig at boksen med lappene er litt klissete. Ville også heller kjøpt noe godteri du vet at han liker, som ikke nødvendigvis trenger å være så søtt/klissete som love hearts ol. Innrammet bilde, kino/restaurant er gode ideer. Så kan du jo spørre han om han ønsker seg noe også.
Noraaa Skrevet 25. april 2013 Forfatter #5 Skrevet 25. april 2013 Hvor gamle er dere? Er han av den romantiske og klissete typen? Personlig synes jeg en slik boks med lapper oppi høres for klissete ut Men et fint innrammet bilde av dere+en film og litt godis,eller ta ham med på kino eller restaurant kanskje? Han har så mange sider. Han er utrolig søt og romantisk når han er med meg men når han er med venner er han veldig *mandig*.. så tror ikke det blir for klissete
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå