miss Skrevet 25. april 2013 #1 Skrevet 25. april 2013 Har en mobil full av bilder. Hvordan få disse lett over på pc? Har en kabel til pc,er vel mulig å overføre de der. Vil aller helst på en nettside hvor jeg kan lagre de ? Er det mulig ? Hvor er et bra sted ? Hva med i pad,hvordan får en bilder over på den ? Alt skal slettes på tlf. Har en sønn som skal overta,hvordan gjøre dette enklest mulig ? Tusen takk for gode råd
super-ida Skrevet 25. april 2013 #2 Skrevet 25. april 2013 Jeg brukte kabel, og over på pc'n.... Ikke for å lage skår i gleden, men det var en helsikkes jobb.....tok SÅ mye tid..... Men det er jo mulig jeg kløna hehe
TMB Skrevet 25. april 2013 #3 Skrevet 25. april 2013 Du kobler telefonen til PCen med kabelen også går du på "Min datamaskin" og da dukker telefonen opp der. Så blar du deg frem til mappen hvor bildene ligger lagret, typisk "Camera" eller "DCIM". Så kopierer du de over til PCen. Hvis du vil lagre de på nettet finnes det en hel haug av alternativer, men det letteste blir vel Dropbox. 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2013 #5 Skrevet 26. april 2013 Tar Dropbox imot bilder da? Dropbox er en fillagrings/fildelingstjeneste (med invitasjon), så man kan fint lagre bilder om man vil. Man bruker dropbox akkurat som en ekstern harddisk. Men det er ikke noen bildedelingstjeneste slik som f.eks instagram. Anonym poster: e3c00a6c1ee9fd27168d7e30ee6af4f1
TMB Skrevet 26. april 2013 #6 Skrevet 26. april 2013 Med invitasjon nei? Alle kan registrere seg gratis.
miss Skrevet 26. april 2013 Forfatter #7 Skrevet 26. april 2013 Takk takk bildene er på pc Nå skal j sjekke dropbox
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2013 #8 Skrevet 26. april 2013 (endret) Dropbox er en fillagrings/fildelingstjeneste (med invitasjon), så man kan fint lagre bilder om man vil. Man bruker dropbox akkurat som en ekstern harddisk. Men det er ikke noen bildedelingstjeneste slik som f.eks instagram. Anonym poster: e3c00a6c1ee9fd27168d7e30ee6af4f1 Jeg bruker dropbox selv, men takk for informasjonen. Endret 26. april 2013 av Gjest
AnonymBruker Skrevet 26. april 2013 #9 Skrevet 26. april 2013 Med invitasjon nei? Alle kan registrere seg gratis. Jeg mente man kan invitere folk, slik at man kan dele filene i jobb/skolesammenheng. Veldig greit å kunne ha tilgang til gruppearbeidet fra hvorsomhelst, minnepenner er old news. Man trenger ikke invitasjon for å opprette konto, nei. Anonym poster: e3c00a6c1ee9fd27168d7e30ee6af4f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå