Gjest Sliten Skrevet 1. april 2004 #1 Skrevet 1. april 2004 Hvordan takler dere isåfall hverdagen? Lever dere i parforhold og er lykkelige der? Jeg har så mange spørsmål for mitt forhold er ikke så veldig bra... og da lurer jeg på det er bulimien som er årsaken. Hvordan har dere det??
Gjest Moonshadow Skrevet 1. april 2004 #2 Skrevet 1. april 2004 Jeg har hatt både bulimi og anorexi men er frisk i dag. Det er ikke lett og få forhold til å funke når man sliter så mye selv. Har ikke noen andre råd enn å søke hjelp og prate med psykolog som kan hjelpe deg. Når man ikke har det bra med seg selv er nesten umulig å få det bra sammen andre. Lykke til :trøste:
Gjest Catwoman Skrevet 2. april 2004 #3 Skrevet 2. april 2004 Jeg har vært ganske dypt i spise forstyrrelser-helvete. Er mye mye bedre nå, men det svinger fortsatt litt. Send meg gjerne en pm hvis du vil prate.
Gjest DenSmarte Skrevet 2. april 2004 #4 Skrevet 2. april 2004 Jeg har hatt bulimi fra jeg var elleve. Ble frisk da jeg var atten. Har vært i parforhold siden jeg var seksten. Selvfølgelig sliter dette litt på et forhold, men min erfaring er at forholdet blir enda sterkere. Stå på!
Gjest jolene Skrevet 6. april 2004 #5 Skrevet 6. april 2004 Jeg sliter selv med bulimi og har vært i forhold i fire måneder nå. Må si at det sliter litt på forholdet fordi jeg hele tiden blir så innesluttet og tenker på problemene mine. Vil egentlig ikke belaste han med mine problemer og har derfor valgt å holde mye for meg selv noe som er hardt for meg siden jeg trøbler med alt helt alene.. Har vurdert psykolog og fått henvisning flere ganger men jeg er rett og slett for langt nede til og snakke med en vilt fremmed person om mine problemer. Er så redd for ikke å bli hørt og er så redd for at jeg ikke skal bli tatt på alvor. Det som er deilig med å være sammen med typen hjemme hos han er at jeg ikke har mulighet til å gå å trøste spise og tvangsspise.. Kan jo ikke gå å forsyne meg i skapene hjemme hos han og jeg kan nesten ikke spy ned doen hans heller.. Det blir jo til at jeg spiser når han spiser. Men når jeg er hjemme spiser jeg desto mer... og får skyldførelse... og kaster opp.... runde for runde.. helt for jævlig... Samme hvor bortkasta og teit jeg syns det er så MÅ jeg bare gjøre det... Det er en så sinnsykt sterk "makt" som bare får meg til å gjøre det... Hadde vært fint og høre hvordan andre har det og hva de har gjort for og bli bedre eller friske... Selv kommer jeg meg ingen vei.. FRUSTRERT!!!!
Mette Skrevet 6. april 2004 #6 Skrevet 6. april 2004 Hei Sliten Bulimi er et alvorlig problem, som vi her inne på KG ikke har rett kompetanse til å hjelpe deg med. Jeg oppfordrer deg til å søke profesjonell hjelp Legger ved linken: http://www.iks.no/ Remyline Moderator
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå