Rakel Skrevet 25. april 2013 #1 Skrevet 25. april 2013 Vi er familie på 4 som er bedt i mitt søskenbarn sin konfirmasjon. Jeg har veldig god kontakt med mor og familien generelt. Samtidig så ble vi bedt i sønnen til min gode venninne sin samboer. Han er ikke i slekt, og hele familien er bedt. Veldig hyggelig, men er usikker på hva vi skal gi? Tenkte å gi 1000 til søskenbarnet mitt som er familie, blir det greit å gi det samme til samboeren til min venninne sin sønn? De kommer også i den andre konfirmasjonen.
Petalouda Skrevet 25. april 2013 #2 Skrevet 25. april 2013 tusen kroner er mye. vi gir 500 til våre søskenbarn. 1
Rakel Skrevet 25. april 2013 Forfatter #3 Skrevet 25. april 2013 (endret) tusen kroner er mye. vi gir 500 til våre søskenbarn. Søskenbarnet mitt sin familie gav 1000 til min datter som sto konfirmasjon i fjor, så jeg vil gjerne gi det samme. Venninnen min sin familie gav 500, så de holdt seg til den summen. Men jeg er veldig usikker på om vi skal gi likt til dem? Den ene er familie, den andre ikke. Men vi er bedt i begge konfirmasjonene hel familien, og det er kanskje like greit å gi likt til dem? (De kommer også sammen med oss i den andre konfirmasjonen.) Endret 25. april 2013 av Rakel
Petalouda Skrevet 25. april 2013 #4 Skrevet 25. april 2013 nå har jeg rundt tretti søskenbarn da så det spiller kanskje inn litt. men man skal passe seg for å gi for mye, det anses som ufint å gi mer enn fex faddere .....
Rakel Skrevet 25. april 2013 Forfatter #5 Skrevet 25. april 2013 Kanskje gi 1000 til han i famiien og 750 til den andre, det er litt mindre.
Gjest Offensive Pie Skrevet 25. april 2013 #6 Skrevet 25. april 2013 nå har jeg rundt tretti søskenbarn da så det spiller kanskje inn litt. men man skal passe seg for å gi for mye, det anses som ufint å gi mer enn fex faddere ..... Jeg synes det høres rart ut at man skal måtte beregne egne gaver ut fra andres økonomi. 2
Trollmortil3 Skrevet 25. april 2013 #7 Skrevet 25. april 2013 Vi er familie på 4 som er bedt i mitt søskenbarn sin konfirmasjon. Jeg har veldig god kontakt med mor og familien generelt. Samtidig så ble vi bedt i sønnen til min gode venninne sin samboer. Han er ikke i slekt, og hele familien er bedt. Veldig hyggelig, men er usikker på hva vi skal gi? Tenkte å gi 1000 til søskenbarnet mitt som er familie, blir det greit å gi det samme til samboeren til min venninne sin sønn? De kommer også i den andre konfirmasjonen. Synes du skal gi det du føler for. Har du lyst å gi likt så gjør du det. Synes også det er greit vist du føler for å gi den ene mere enn den andre. Ingen som kan straffe dere for det 1
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2013 #8 Skrevet 25. april 2013 Vi er familie på 4 som er bedt i mitt søskenbarn sin konfirmasjon. Jeg har veldig god kontakt med mor og familien generelt. Samtidig så ble vi bedt i sønnen til min gode venninne sin samboer. Han er ikke i slekt, og hele familien er bedt. Veldig hyggelig, men er usikker på hva vi skal gi? Tenkte å gi 1000 til søskenbarnet mitt som er familie, blir det greit å gi det samme til samboeren til min venninne sin sønn? De kommer også i den andre konfirmasjonen. Høres veldig greit ut hvis dere har råd til det. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå