Gå til innhold

hvordan kontakte han og hva skal jeg si?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er en jeg er rimelig betatt av som jeg vil ha kontakt med men er usikker på hvordan jeg skal gå frem.

Vi har litt fortid sammen men vi har aldri vært sammen som kjærester. Vi har kost oss i hverandres selskap hatt sex og har hatt veldig sterk tiltrekning til hverandre.

For noen uker siden rotet vi litt etter en fest. Jeh ble med han hjem men vi hadde ikke sex denne gangen. Og jeg vet at han også hadde lyst.

Han kysset meg hele natta. Holdt hånda mi, sa han syntes jeg var så utrolig søt osv. Og når jeg dro fikk jeg flere klemmer og kyss ved døra og han sa han sa han ikke ville jeg skulle dra. Tidligere på kvelden var han en skikkelig gentleman. Holdt rundt meg når vi var ute, kjøpte ny vin til meg da jeg sølte den ene ut. "Reddet meg" på isen da jeg sklei i høyhælene :P

Men etter dette har jeg ikke hørt et ord fra han. Han har likt en status på facen min men det er alt.

Nå har jeg lyst til å ta kontakt.

Men er redd han bare var ute etter sex den natta?

Hva tror dere?

Og hvordan bør jeg gå fram på melding?

Hva bør jeg si og ikke si?

Anonym poster: ca4f6ef589a5f487f7cb0576a2066d52

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Umulig å si om han var snill med deg kun for å få sex, den kvelden eller i fremtiden, eller ikke. Menn gjør det noen ganger, legger inn litt ekstra innsats for å sikre seg sex ved en senere anledning. Desverre, derfor det er så lett å bli lurt til å tro at det kan være noe mer der! Det at dere ikke hadde sex den kvelden har ikke så mye å si, han har deg jo lagt inn aksjer hos deg. (ingenting å tape)

Nå sier jeg ikke at han du har holdt på med er sånn, kan lett være han liker deg og ikke tør å ta kontakt selv, han vet jo ikke hva du føler og tenker.

Send han en melding du, si du hadde det veldig koselig sist og om han vil finne på noe med deg!

Enkelt og greit, sier han ja så vet du hvor du har han, prøver han å snakke det bort eller sier nei var han bare ute etter en ting!

AnonymBruker
Skrevet

Send ham en melding og takk for sist og si at du gjerne vil treffe ham igjen. Ikke sikkert han er interessert, men du har pent lite å tape på det.

Anonym poster: 90dc3c9749cb3e505cf6fdafa55c7a04

• Liker 1
Skrevet

Sånn utenom at han var snill mot deg, kysset deg osv, hvordan er han som person? Er det en du kunne sett for deg å vært sammen med? Eventuelt så kan du sende han en melding å høre om han skal dit og dit, eller om dere skal gjøre det eller det sammen. gjør det til noe som kanskje ikke er en date, men noe mer naturlig. Eller start en samtale med han om ett eller annet dere har felles.. Prøv å ikke putt for mye press på han om at dere skal date, for noen menn trenger mye tid på å finne ut av ting :)

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han venter på en melding fra deg?

Anonym poster: a152e340f45f74d7c5c4953f23b8b1d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...