Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et litt tight budsjett nå fram til sommeren, OG jeg trenger en ny kroppspeingskrem. Er det noen som har en å anbefale? Jeg snakker her sånne som man kan få kjøpt i dagligvare, på H&M, osv. Den eneste billige jeg har prøvd er den fra Nivea, og den syntes jeg ikke "tok" skikkelig. Den hadde altfor få korn, så det føltes nesten som om jeg bare kunne brukt vanlig dusjsåpe,

Så: Er det noen som kan anbefale en billig en som "tar" skikkelig? :)

Anonym poster: a15df156d874cc5c9b6f74ec8a955cee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Loreal sin (grønn tube) er billig og god :) Jeg har alltid denne stående og veksler mellom denne og dyrere varianter.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Loreal sin (grønn tube) er billig og god :) Jeg har alltid denne stående og veksler mellom denne og dyrere varianter.

Å, tusen takk! :) Skal prøves, ja.

Gjest crazycatlady
Skrevet

Loreal tester på dyr. Vær så snill å ikke kjøp det! Hm sitt eget merke tester ikke, så bedre å kjøpe den. Ellers har lush herlige produkter som ikke er så dyre.

Skrevet

Jeg har et tomt peanøttsmørglass med sukker stående på badet, og bruker sukker sammen med dusjsåpe en gang i blant :)

Skrevet

Du kan gjøre det enkelt å bruke vanlig sukker du får i matbutikken. Så at du skrev de man kan kjøpe, men det er verdt et forsøk om man er blakk nok.

AnonymBruker
Skrevet

Enig med de som foreslår sukker!

Jeg lager skrubben min selv: Sukker, blander i litt olivenolje og en god sprut sitron fra sånn gul sitronflaske man får kjøpt på butikken. Herlig! Man kan også bruke grovt salt, men jeg synes nå sukker er best ;)

Anonym poster: 3959b5401602c68097e2bbe20bc13d40

AnonymBruker
Skrevet

Takk for alle tips! :) Det ble til at jeg kjøpte en på Boots, fra deres eget merke. Helt grei, og kostet bare 40 kr dessuten. Men neste gang blir det hjemmelaget skrubb med sukker. :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte altså den som j23 lenket til. Jeg foretrekker egentlig skrubber som tar enda litt mer, men den var absolutt god, og dessuten, i forhold til prisen, var den fantastisk.

AnonymBruker
Skrevet

Eller bare kjøpe slike skrubbhansker.

Anonym poster: 0d917c53996d0d56e26dfb04897ea7c6

AnonymBruker
Skrevet

KAffegrut, litt sukker og olje. Funker fjell:)

Anonym poster: 75827cf7286f53fa9b13947281b9d1ec

Skrevet

Jeg har også brukt sukker + oliven olje og skrubbet med hanske. Men det var lurt å bruke sitron i tillegg, da blir det så deilig lukt. :)

Skrevet

Den syntes jeg er fantastisk god! Den hjelper også på det lille tørre jeg har på armen akkurat nå. Også føler jeg meg skikkelig ren etterpå. ELSKER den! :)

Skrevet

Digger at det er fruktsyrer i den, hjelper veldig godt mot nupper og inngrodde hår på leggene mine :)

• Liker 1
Skrevet

Hva er egentlig forskjellen på andre skrubber og hjemmelaget skrubb med sukker og olivenolje? Det var jo et godt tips som jeg selv skal ta i bruk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...