sirka Skrevet 1. april 2004 #1 Skrevet 1. april 2004 Når jeg er hjemme eller på stranda har jeg ikke på meg sminke når jeg soler meg, men nå i påsken er det stor sjanse for at jeg blir sittende på uterestauranter for å nyte solen. Pleier alltid å ha fountation på meg når jeg drar på byen.. Hvordan virker det inn på huden? Noen som har noe produkter å anbefale for en som ikke liker å gå helt "nyskrubbet" ut på byen? Noen produkter som er fy fy? Vet jo at man ikke skal ha på seg visse type parfymer, men de fleste fountationer, kremer er vel laget med tanke på at man kan være ute med dem uten å få en haug med pigmentflekker....?????
Gjest Myumi Skrevet 1. april 2004 #2 Skrevet 1. april 2004 Bruk ett lett pudder med solfilter (UVa og UVb), da beskytter du huden og de er spesielt laget for solrike dager.
Gjest Cuddly Skrevet 1. april 2004 #3 Skrevet 1. april 2004 Vil tro det går helt fint, mange foundations er jo med ganske høy solfaktor også - det er bra!
Litago Skrevet 1. april 2004 #4 Skrevet 1. april 2004 Bare pass på at du ikke bruker tykke foundations som er beregnet til kveldssminke. Det er utrolig stygt i sollyset! Kjøp deg en lett dagkrem med farge og solfaktor. Og husk å jevne ut alle overganger.
Elze Skrevet 2. april 2004 #5 Skrevet 2. april 2004 Prøv f.eks. Clinique City block, den finnes i faktor 15 og 25 (tror jeg) og du kan velge mellom lys og mørk. Det er en slags mellomting mellom solkrem og farget dagkrem (du må ha vanlig fuktighetskrem under), den jevner ut hudfargen men ser ikke ut som foundation på. Jeg bruker den i stedet for foundation om sommeren. Et annet alternativ hvis du har mulighet til å handle i utlandet, er Mac Sheer tint, med faktor 15.
Gjest Myumi Skrevet 2. april 2004 #6 Skrevet 2. april 2004 Clinique City Block bruker jeg fast om våren og sommeren når det er sterk sol og jeg skal være mye ute. Jeg har skikkelig elfenbenshud og tåler ikke sterk sol.
sirka Skrevet 2. april 2004 Forfatter #7 Skrevet 2. april 2004 Takk for svar. Bruker Terracotta fra Guerlain. Den har SF 15 og er en ganske lett fountation som jeg tror ser naturlig ut....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå