Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har "datet" en jente (hun er 24) i et par uker nå. Vi møtes 2-3 ganger i uka og melder/ringer flere ganger i løpet av uka. Ting har rett og slett vært veldig bra.

Inviterte henne på middag hjemme hos meg for et par dager siden. Hun svarte først etter et par timer og sa ting gikk for raskt og at hun hadde mye annet å gjøre, så hun kunne ikke. Jeg svarte kun "ok". Etter noen timer ringte hun og sa at hun hadde ombestemt seg og at hun ville gjerne komme på besøk. Jeg sa da at jeg hadde lagt nye planer og kunne ikke (noe jeg hadde).

Mistet også mye av respekten for henne. I går og dag har hun sendt noen meldinger og det virker som hun er redd for at jeg nå skal dumpe henne. Hun har bedt om unnskyldning og skrevet hvor mye hun liker meg. Samtidig synes jeg denne vinglingen er utrolig lite sjarmerende.

Anonym poster: 7f667d2a4dc8a00783327f5d476839cb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hun fikk nok litt panikk i et øyeblikk. Sånn skjer. Det å få inn i nye ting kan være veldig skummelt. Prøv å ikke legg så mye vekt på det. Det tok jo ikke så lang tid før hun ombestemte seg :) Hun har nok innsett at hun liker deg veldig godt!

Anonym poster: 47a65b6536e3997bc2fd1311cfe1aa1e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vingledamer er stress vet du. De siste damene som binder seg til noe seriøst også! Og når de har bundet seg så vingler de videre. Finn ei som ikke er så vinglete. Vingledamer er ut.

Anonym poster: ab494c0a4dd03d389b78ec1b271f4059

AnonymBruker
Skrevet

+ hun virker som hun er usikker på seg selv.

Anonym poster: ab494c0a4dd03d389b78ec1b271f4059

Gjest Chloè
Skrevet

Høres ut som om hun holder på med en til som hun liker bedre. Hun hadde avtale med han, men så kunne han ikke alikevel - da sa hun ja til deg

AnonymBruker
Skrevet

Kvinnfolk... *sukk* Dere er en evig gåte.

Anonym poster: 1d6e38eccdeff7a3baa36c55aafb12f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...