AnonymBruker Skrevet 24. april 2013 #1 Skrevet 24. april 2013 Og hva var det kjæresten din sa/gjorde som førte til at du tok det skrittet? Jeg sliter fælt i forholdet. Føler meg ikke pen nok, slank nok, smart nok for eksempel i forhold til hans ekser og venninner (og nå ser jeg objektivt på det). Det sliter fælt på forholdet,siden det fører til stor usikkerhet for meg. Og jada, jeg VET det er MEG han er sammen med. Jeg er heller ikke noe fjortis, men snart 40 år..og fortvilet. Anonym poster: de7d190441020965ef3c7cf75b4c13ea
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2013 #2 Skrevet 24. april 2013 Å Gud .... Trodde det var jeg som hadde skrevet det der ... Helt likt hos meg !!! Skikkelig slitsomt . Nøyaktig like tanker. Ikke pen nok - ikke tynn nok osv ... Ser på bildene av disse eksene at de er veldig pene og tynne og flotte .... Føler meg ikke bra nok og jeg er heller ikke 14s men fyller 40 iår ...:-) jeg har også tenke tanken om å gjøre det slutt ...
Gjest anonym Skrevet 24. april 2013 #3 Skrevet 24. april 2013 Kjære dere ( ts, og du som svarte ) Hvordan er kjæresten din /deres mot deg/dere? Det er jo DET det handler om. Kanskje dine tanker har med eget selvbilde å gjøre ts, ikke han? Hvis du føler deg bra nok, ER du bra nok! Hvis du ikke føler deg bra nok, vil alle være truene på deg, om de er hans ekser , eller ei tilfeldig dame i gata. Synes du skal gå inn i deg selv, se om du kan gjøre noen endringer i ditt tankemønster, i hvordan du opplever deg selv. Du kan og lese bøker om bedre selvbilde og selvtillit. Dey er nok her kjernen ligger. Inni deg selv, ikke hos han. Elsker du han ? Da må du og være glad i deg selv, slutte å samenligne deg med alle andre. Begynn å bli glad i deg selv. Kanskje en psykolog og kan hjelpe deg. Jeg har ei venninne som begynte å gå til psykolog, hun slet og med taker som du har, og hun har blitt et nytt menneske! Hun er så mye mer fornøyd, i hverdagen, ser på seg selv og andre med nye øyne!
AnonymBruker Skrevet 24. april 2013 #4 Skrevet 24. april 2013 Jeg gjorde det slutt en gang fordi det ikke virket som om han var forelsket i meg noe mer, og jeg var superredd for at han skulle være utro mot meg med exen sin. På en måte så følte jeg vel at jeg ikke var bra nok til at han kunne elske meg/ være tro mot meg. Jeg har aldri angra så sykt på noe før. Anonym poster: bd7868b3da5aa752f7fd16268ba3497f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå