Gå til innhold

Den grusommen følelsen av å være alene når alle andre har noen.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan huske gang på gang, når jeg var på fest eller utesteder, at jeg alltid fikk en grusom ensom følelse.

Musikken spilte og alle hadde noen å danse med og å prate med, mens jeg stod alene og prøvde å danse og prøvde å prate med de jeg var med.

Husker at jeg gang på gang gikk alene hjem og gråt på veien, og jeg gråt meg i søvn. Så satt jeg i ensomheten på søndag og ventet på atter en mandag.

Jeg skjønner ikke hva jeg gjorde galt, for jeg var ikke styggere enn mine venninner. Jeg var heller ikke mer sjenert enn de.

Væremåten min var som deres også...men de fikk guttene og ikke jeg.

Hva gjorde jeg galt?

Anonym poster: 7c2eab07d45ef5d161f4922d87e1cefd

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykken er ikke å få med seg en gutt hjem fra byen..

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Lykken er å vinne mange millioner i lotto skattefritt.

Anonym poster: b099ac2274bff9fc78486b792e89161b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Men alle er jo så lykkelige med kjærestene sine og all oppmerksomheten de får... Hvorfor skal ikke jeg få ta del i det? :(

AnonymBruker
Skrevet

Lykken er å vinne mange millioner i lotto skattefritt.

Anonym poster: b099ac2274bff9fc78486b792e89161b

Men penger kan ikke kjøpe lykke, det gir kun økonimisk trygghet.

AnonymBruker
Skrevet

Men alle er jo så lykkelige med kjærestene sine og all oppmerksomheten de får... Hvorfor skal ikke jeg få ta del i det? :(

Ikke for å være frekk..men kanskje fordi du er sånn her?

Det du føler deg som, sender ofte en vibb til folk.

Tror man sikkert kunne se på deg at du er ille til mote og at du egentlig er lei deg og vil komme deg bort. Akkurat den dagen. Men så er jo ikke fylla beste måte å etablere et forhold på heller.

Er det egentlig det som er hovedgrunnen?

Det første jeg tenkte var kanskje at du ikke var så nær med vennene dine,siden du følte deg så utenfor, men egentlig var du bare lei deg pga at du ikke har kjæreste?:)

hvor gammel er du forresten?

Anonym poster: 80b4bb01adfbb7c407ac5d3d177d05d5

• Liker 1
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Har du vurdert seriøs dating. Enten gjennom internet eller via dine venninner(s kjærester). De setter deg opp med kameratene sine.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke for å være frekk..men kanskje fordi du er sånn her?

Det du føler deg som, sender ofte en vibb til folk.

Tror man sikkert kunne se på deg at du er ille til mote og at du egentlig er lei deg og vil komme deg bort. Akkurat den dagen. Men så er jo ikke fylla beste måte å etablere et forhold på heller.

Er det egentlig det som er hovedgrunnen?

Det første jeg tenkte var kanskje at du ikke var så nær med vennene dine,siden du følte deg så utenfor, men egentlig var du bare lei deg pga at du ikke har kjæreste? :)

hvor gammel er du forresten?

Anonym poster: 80b4bb01adfbb7c407ac5d3d177d05d5

Jeg oppførte meg ikke sånn her ute blandt folk. Jeg skjulte det til jeg var alene...

Den perioden jeg var så utenfor og gråt når jeg gikk hjem fra fest, var da jeg var 21-25 år.

Nå er jeg snart 32.

AnonymBruker
Skrevet

Har du vurdert seriøs dating. Enten gjennom internet eller via dine venninner(s kjærester). De setter deg opp med kameratene sine.

Nei, dating er ikke noe for meg. Føler meg for stygg til det. Dessuten er jeg litt redd og sjenert overfor gutter.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, dating er ikke noe for meg. Føler meg for stygg til det. Dessuten er jeg litt redd og sjenert overfor gutter.

Du er kvinneversjonen av meg. Akkurat som meg bortsett fra at jeg er mann. Vi sitter på hver vår tue.

Anonym poster: 661d423b595539f17f838338627de7fe

Skrevet

Jeg oppførte meg ikke sånn her ute blandt folk. Jeg skjulte det til jeg var alene...

Den perioden jeg var så utenfor og gråt når jeg gikk hjem fra fest, var da jeg var 21-25 år.

Nå er jeg snart 32.

Det har muligens noe med alder å gjøre? I den alderen driver "alle" og etablerer seg med partner og dermed så føles det mer ensomt å ikke ha noen. Før den tid så er det mange som enda ikke er etablert og dermed har man alltids noen single venninner. Etter den tid så begynner skilsmissene å komme, så da har man gjerne også noen andre som er single. ;)

• Liker 1
Skrevet

Du virker litt negativ. Og det er en vibb msn sender ut.

Dessuten virker folk ofte mye lykkeligere enn de er ;-)

Med en negativ holdning blir ting lett en selvoppfyllende profeti. Hvordan har du tenkt å treffe noen om du ikke vil møte noen?

• Liker 1
Skrevet

Innlegget ditt er nesten så vakkert som et dikt, ts!

Nå er snart sommeren her, kom deg ut og flørt på uteserveringen med noen venninner. I verste fall får du en sommer/ ferieflørt ;)

AnonymBruker
Skrevet

..eller å få chlamydia.

Anonym poster: 638a531d6535c3dc2410fe76e2808a10

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjære Ts.

Jeg var litt som deg. Og ikke for å skremme deg: Jeg fant mannen i mitt liv da jeg var 39. Men siden har det vært oss to, vi har giftet oss og har det veldig bra. Nå er jeg 51, Ok, det ble ikke barn, rekkehus og stasjonsvogn. Men det var heller ikke noe jeg strebet etter.

Men tenk på signalene du sender ut. Hvis du føler deg utafor, vil andre føle dette. Og mange vil skygge unna. Jeg tror ikke fester er rette steder for sånne som deg (og meg) å finne kjærester. Jeg fant min på internett. Anbefales!

Anonym poster: bf0694d4a40915eb56b6cddf6c3b72e7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, men jeg føler man må se så bra ut på internett...

Dessuten, jeg aner jo ikke hvem jeg passer med der?

Skrevet

Det er ikke sånn at det er bare pene folk på Internett. Det er heller ikke sånn at det bare er pene folk som har kjæreste.

Har du prøvd å prate med noen profesjonelt om dette? Det virker på meg som om du finner unnskyldninger/forklaringer på alle forslag som kan endre ting for deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...