Gjest *kokos* Skrevet 24. april 2013 #1 Skrevet 24. april 2013 Alle bilder osv jeg tar med telefonen lin blir automatisk linka til dropbox, som vil si at hele familien får se det på hjemmepc-en, via familiens felles dropbox-konto. Hvordan endrer jeg dette?
Gjest Blondie65 Skrevet 24. april 2013 #2 Skrevet 24. april 2013 Du sørger for å ha egen dropbox konto der du kun deler enkelte ting.
Zzyzx Skrevet 24. april 2013 #3 Skrevet 24. april 2013 I innstillingene på dropbox-appen. Hvis du ikke går for Blondies løsning, som helt klart er den beste.
Gjest *kokos* Skrevet 25. april 2013 #4 Skrevet 25. april 2013 Resyen av familien vil også bruke dropbox, og etter det jeg har skjønt kan det kun være en dropbox-konto på pc-en?
Gjest Blondie65 Skrevet 25. april 2013 #5 Skrevet 25. april 2013 Men du logger deg på dropbox med et brukernavn? Neste logger seg på med et annet - osv. Akkurat som man gjør på facebook.
Gjest *kokos* Skrevet 25. april 2013 #6 Skrevet 25. april 2013 Hos oss dumper man rett inn i dropbox-mappa når en trykker på ikonet. Får en mulighet til å ha flere brukere hvia en setter på passordkontroll?
Zzyzx Skrevet 25. april 2013 #7 Skrevet 25. april 2013 Du kan sette opp flere brukere på PC-en og ha en dropbox-konto pr bruker. Det enkleste er likevel å skru av kameraopplasting i appen på telefonen. Da kan du sende opp de bildene du ønsker fra galleriet istedenfor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå