Gjest Lurern Skrevet 24. april 2013 #1 Skrevet 24. april 2013 Alle som har opplevd å bli dumpa kan jeg vel si at de har opplevd et helvete en stund. Jeg selv opplevde et brudd i slutten av januar og først nå begynner jeg å komme meg ordentlig videre. Grunnen til at jeg ble dumpet var at hun hadde lyst til å stå på egne ben. Finne seg selv igjen. Mistet føleser. Alt dette kom som et sjokk for jeg viste selvfølgelig ingenting. Mens jeg har sørget og gjort alt jeg kan for å få hennetilbake så har hun vært mer opptat med å feste og leve singel livet. Det er forsåvidt ok. Nå 1 uke etter at jeg har flyttet ut så har hun tatt kontakt ved to tilfeller via sms. Begge gangen så er det spm om hvordan det går med meg osv. Jeg har bevist ikke svart for å jobbe med meg selv og leve mitt liv. I dag leverte jeg noe som var hennes til hennes bror for å slippe å ha noe kontakt med henne. Jeg lurer på hvorfor hun tar kontakt nå etter alt det hun utsatte meg for?? Jeg har vært der i nesten 3 år og ofret mye, nå orker jeg ikke mer.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2013 #2 Skrevet 24. april 2013 Hun lurte på om det gikk bra med deg! Selv om man mister romantiske følelser for noen så betyr det ikke nødvendigvis at man slutter å være glad i den personen. Det kan selvfølgelig hende hun vil ha deg tilbake, det kan hende hun bare vil såre deg, men jeg tipper hun genuint bare lurer på om du har det bra (etter det du har vært igjennom). Anonym poster: cf7c1349891a6d1cf65e7f840395d6de
Gjest Lurern Skrevet 24. april 2013 #3 Skrevet 24. april 2013 Hun lurte på om det gikk bra med deg! Selv om man mister romantiske følelser for noen så betyr det ikke nødvendigvis at man slutter å være glad i den personen. Det kan selvfølgelig hende hun vil ha deg tilbake, det kan hende hun bare vil såre deg, men jeg tipper hun genuint bare lurer på om du har det bra (etter det du har vært igjennom). Anonym poster: cf7c1349891a6d1cf65e7f840395d6de havet kan godt hende det altså. Men jeg tror det kan ligge noe mer bak dette. For så kald hun har vært gjennom hele prosessen har jeg aldri følt før. Hvorfor plutselig bry seg ?
Gjest jente/dame Skrevet 24. april 2013 #4 Skrevet 24. april 2013 havet kan godt hende det altså. Men jeg tror det kan ligge noe mer bak dette. For så kald hun har vært gjennom hele prosessen har jeg aldri følt før. Hvorfor plutselig bry seg ? Kanskje hun er usikker, kanskje hun nå ser deg mer, nå som du ikke er der lenger for henne. Noen trenger å miste noe før de "ser" hva de hadde... Mitt råd er : ta avstand, ikke svar. Mulig det kan bli dere igjen seinere, men det er ikke lenge siden og det var hun som dumpet deg, så da tror jeg det beste er at du viser at du klarer deg uten henne. Du må tenke at det ikke skal bli dere, men man vet aldri med tiden. Uansett så har hun godt av å se at du tar avstand, hun kan ikke ah deg der på sidelinja når det passer henne. Vær konsekvent nå for din egen del, så du klarer å komme deg videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå