Gå til innhold

tips til hva jeg kan gjøre med dette vinduet ang gardin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har et vindu i trappa opp til andre etasje som vi ikke helt vet hva vi skal gjøre med så jeg håper noen kanskje har noen smarte tips?

Og hva som vil se pentest ut.

Jeg har egentlig lite lyst til å dekke hele vinduet, men naboen kan se rett inn igjennom det vinduet så burde jo egentlig dekke det helt til, men er jo kosli å kunne se litt lys.

DSCF1450_zps2b028632.jpg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Roman shades! (Hva heter det på norsk?) Sjekk pinterest - en hel haug med forklaringer om hvordan lage dem enkelt og billig selv

Anonym poster: 8e99ee03b872ce1cf61f693f871fbeed

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å kjøpe film til vinduet, lyset slipper inn men ikke blikket til nabo. så kan du ha gardiner eller overappe

Anonym poster: 337678f7ce0979f2de33c94d64935e7c

AnonymBruker
Skrevet

Vindusfolie er helt genialt. Og det festes kun med såpevann så om du angrer er det bare å rive den av og vaske vinduet litt :) Det går også an å kun feste det på nederste delen av vinduet om det kun er der insynet er.

Her er kan du se om du finner noe du liker: http://vindufolie.no/butikk/vindufolie

Kanskje liftgardin kunne vært noe?

Og så ville jeg hatt en enkel plante i en potte som er litt høy, som enten de som står i vinduet eller den som står på bordet på dette bildet:

IMG_5036.JPG

Anonym poster: df3297884d3e87cba21080437db8afc3

Skrevet

Roman shades! (Hva heter det på norsk?) Sjekk pinterest - en hel haug med forklaringer om hvordan lage dem enkelt og billig selv

Anonym poster: 8e99ee03b872ce1cf61f693f871fbeed

ser ut som en helt vanlig liftgardin, eller? :)

Takk for fine tips alle sammen.

Tenkte på sånn film, men det jeg så for meg var sånne fæle man hadde før på badet. men ser jo nå at noe har forandra seg de siste 15åra :P

Men er det noen flere tips så blir jeg veldig takknemmlig :)

Skrevet

Vindusfolie er helt genialt. Og det festes kun med såpevann så om du angrer er det bare å rive den av og vaske vinduet litt :) Det går også an å kun feste det på nederste delen av vinduet om det kun er der insynet er.

Her er kan du se om du finner noe du liker: http://vindufolie.no/butikk/vindufolie

Kanskje liftgardin kunne vært noe?

Og så ville jeg hatt en enkel plante i en potte som er litt høy, som enten de som står i vinduet eller den som står på bordet på dette bildet:

Anonym poster: df3297884d3e87cba21080437db8afc3

Var smart med å ha en plante der, tar jo mye av innsynet det også! Finnes jo masse fine plastblomster nå! Takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...