-Milla80- Skrevet 24. april 2013 #1 Skrevet 24. april 2013 Hei! For en del år siden kjøpte jeg et massasjeapparat av noen som sto og solgte på stand på Oslo City. Mener det var fra The Massage Company. Nå har apparatet gått i stykker, og jeg er i desperat nød etter å få tak i et nytt et!! Kroppen verker, og jeg trenger massasjen derfra, siden mannen ikke akkurat ofrer seg Vet noen hvor jeg får tak i dette nå? Finner ikke noe om the massage Company... Takker for svar!
Gjest crazycatlady Skrevet 25. april 2013 #2 Skrevet 25. april 2013 Hehe nå trodde jeg først du snakket om en dildo. Vil du fortelle litt om dette apparatet? Sliter selv ned verkende kropp, særlig nakke. Vurderer å gå til innkjøp av noe sånt siden behandlinger virker bare der og da og går tilbake med en gang.
-Milla80- Skrevet 25. april 2013 Forfatter #3 Skrevet 25. april 2013 Haha, skjønner hva du mener! Men - dette er bare til ømme muskler. Det er en fantastisk virkning i det, og kan ikke sammenlignes med dem man kjøper på expert ol. Tyngden, utformingen og alt gjør at man fint håndterer den alene, men det er jo selvsagt best å få hjelp ;-) Det følger med tre "hoder" til den, en til store muskler, feks lår, en til punktmassasje, og en generell. Den har infrarød stråling, som gjør at den virker inn i musklene. Forferdelig å være uten, bruker den ca en halvtime hver dag, og nå er femte dagen uten...snufs! Den koster 7-800 kroner, men er verdt hvert øre!! Skal si fra om jeg kommer over den, for den er gull verdt for alle med vondter her og der. Eller, ikke der, for er jo ingen dildo ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå