Gjest Forvirret Skrevet 24. april 2013 #1 Skrevet 24. april 2013 Hei, er en veldig forvirrett mann for tiden. Ble slutt med samboeren for snart 2 mnd siden. Vært mye tull å drit i mellomtiden, jeg vil ha hun, hun vil ikke. Jeg vil snakke, hun blir sur å unngår å svare eller så er det forskjellige svar hver gang.. Også vært mye løgner ut å gått. Jeg ville ha henne fysisk alene, men hun sa hun ikke skulle ha ny mann, ikke var så glad i sex lenger osv.. Men hun ble betatt av en på jobben, å jeg ble sjalu som f.. Hun lovde at ingenting kom til å skje pga meg å kollegaforholdet. Likevel har hun ligget med han, 2 ganger i påska. Første gangen edru til og med. Fant ut det og hun sa hun ikke skulle ha mer kontakt med han, noe jeg tror hun ikke har hatt heller. Hun sa det var pga meg å at hun ikke ville at det skulle utvikles til mer, for hun sier hun vil være singel, ha tid til venner å leve livet og at hun nå ikke har tid til å ha type.. Likevel så har hun ligget med fler etter han, fikk tvingt det av henne til slutt.. Men hun vil ikke si hvor mange.. Dette på fylla. Hun sier hun ikke angrer på noe, at det ikke er no vits, men at hun angrer på at det skjedde så tidlig etter bruddet med den første og at hun kunne vært for uten de ONS etterpå... Hun er like sjalu som meg, og jeg har også hatt sex med andre. Hun klikker, men blir defansiv om jeg blir sur på henne.. Vi har kranglet/diskutert mye etter det ble slutt. Jeg vet jeg skulle ha kuttet all kontakt, men får det ikke til da jeg elsker henne på tross av alle løgner og det tullet der.. Hun har sagt at hun ikke vil ha mer kontakt et par ganger, men har alltid endt med at hun har kontaktet meg igjen.. Hun sier at hun vil ha kontakt, vil ikke miste meg og vil være venner.. Så på en måte så virker det som hun er litt i tvil!? Hun sier hun savner meg, men når hun drikker tenker hun ikke på meg, hun er glad i meg, og skriver hjerte/nussefjes på meldinger nå og da. Og hu har ikke kommet over meg og jeg vet/ser det på henne at det fortsatt er følelser der. Hun sa også at ons'ene var for å prøve å komme over meg. Om det er sant er noe annet. Hun tar sjeldent initiativ og har alltid en unnskyldning for å ikke møtes når je spør. Hvis det blir snakk om oss/at jeg ber henne ta kontakt eller noe sånt så slutter hun å svare på mld/fb.. Må mase på henne, å det er så utrolig slitsomt, men det virker ikke som hu skjønner det. Frustrerende som f.....! Men hun ringer og kommer hjem(der kun jeg bor nå) uanmeldt, men bare i 5-10 min.. Får alltid en kos da, men om vi treffes blandt folk blir hun tilbakeholden og avvisende. Tror hun er usikker å ikke vet hva hun skal gjøre på en måte, å jeg tror også hun vil leve livet å ha det morro med venner osv som singel litt, å jeg har sagt at det er bra å greit. Men vil ha tid med henne jeg å. Hun satt på med meg hjem fra der vi begge jobber(samme by) og hjem til felles bygd der vi er fra om torsdagen. Ca 1,5 t kjøring. Vi snakket på turen og hennes aktiviteter kom opp og hvorfor ikke hun kunne ha sex med meg. Hun har sagt og sier at jeg er den beste hun har hatt noen gang. Så hvorfor ikke ta meg istedenfor svette ons? Det resulterte i heftig sex i veikanten baki trailern! Noe vi begge likte. Hun satt på tilbske til byen søndags kveld, å da ble det atter snakk. Det endte i at vi ble enige om å ha en avtale om å kun ha sex med hverandre! I tillegg at vi kunne ligge over nå og da, men da måtte det være hemmelig!! Presiserte hu. Å på betingelsen at det ikke ble mer "snakk", noe vi begge forsovet er lei. Bare glad jeg får ha henne "i fred" jeg, uten å tenke å bli sjalu på om hvis å hvem hu drar med seg hjem... Har foreslått dette før men da sa hun at hun ikke skulle ha sex med noen men samtidig at hun ville være fri å prøve nye.. Bli så mye fram å tilbake, aldri samme svar fra gang til gang, men nå håper jeg i hvertfall vi kan ha den avtalen å jeg håper hun er ærlig å ikke gjør noe med andre på fylla å lyver til meg! Da er det definitivt kroken på døra for godt. Men hva skal keg tolke av dette? Håper jo dette får følelsene til å komme tilbake å vet at det ofte forekommer følelser i forbindelse med pulevenner.. Hvorfor tror dere hun plutselig ville dette nå? Er hun usikker på oss? Er dette en måte å prøve seg fram på veien for å se om det kan bli oss eller hva tror dere?:-) for jeg er helt rådvill og vet ikke hva jeg skal gjøre eller tro lenger.. Håper jeg kan stole på henne selvom det blir vanskelig med så mye løgner og at dette kan være starten på veien tilbake til det vi hadde! Dette ble langt, men takker for alle svar :-)) mvh mann, 24.
Gjest Skrevet 24. april 2013 #2 Skrevet 24. april 2013 Jeg kom halvveis ned i teksten din, og der ga jeg opp. Konklusjonen så langt er at dere ikke er positive for hverandre, og burde kutte en hver kontakt og komme dere videre. Noen ganger er det ikke nok å være glad i en person, og det hjelper i hvert fall ikke å prøve å være kontrollsyk på en eks.
Gjest Faerunpedia Skrevet 24. april 2013 #3 Skrevet 24. april 2013 Dette høres ut som et usunt forhold, avslutt det!
AnonymBruker Skrevet 24. april 2013 #4 Skrevet 24. april 2013 La henne være i fred, og move on. Anonym poster: 09b2a29a41f840d7309fca3631d1e6f6
Inwe Skrevet 24. april 2013 #5 Skrevet 24. april 2013 Dette kommer til å ende med at en eller begge blir såret.
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2013 #6 Skrevet 25. april 2013 Så dere sier at jeg er det slemme kontrollfrikende trollet her også? Hum, ikke helt hva jeg ventet å høre men okei... Å kutte kontakten er like vanskelig for oss begge så det tror jeg ikke skjer med det første. Men kunne gjerne trengt litt støtte her å evt. noen som har gjort lignende som kan fortelle om sine erfaringer. -TS
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2013 #7 Skrevet 25. april 2013 Hun var utro(?) og hun er betatt av en annen. Dropp kontakten med henne og kom deg videre.
Gjest TS Skrevet 25. april 2013 #8 Skrevet 25. april 2013 Hun var ikke utro under forholdet, som jeg vet i hvertfall.. Men etterpå, så det er vel ikke utroskap, bare sykt feil å rart for min del hvertfall.. Ja hun sier så, men sier også at hun ikke kjenner han, ikke drar med han eller har følelser for han. Derfor sier hu at hu droppa kontakten. Virker som at det var et "mål" eller noe hun måtte prøve bare, no more.. Enklere sagt enn gjort da, når ingen av oss virker som vi er ferdig med hverandre helt, føler det er "noe der" enda.. Jeg har prøvd men jeg finner ikke styrken i å klare det :S
Gjest Skrevet 25. april 2013 #9 Skrevet 25. april 2013 Du må bare ta deg sammen. Blokkere og slette på facebook, telefon, etc. Fokusere på noe annet. Siden dere begge har begynt å ha sex med andre og begge er sjalu og vil kontrollere den andre, så kommer det aldri til å funke for dere igjen, uansett. 1
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2013 #10 Skrevet 25. april 2013 Så hva må gjøres om det skal fungere? Har jo lest flere plasser at såkalte fuckfriends ofte får følelser for hverandre. Hvertfall ene veien. Sjalusien vil vel avta også når vi vet at det kun er hverandre vi er intime med og ingen andre!? -TS
Gjest Skrevet 25. april 2013 #11 Skrevet 25. april 2013 Så hva må gjøres om det skal fungere? Har jo lest flere plasser at såkalte fuckfriends ofte får følelser for hverandre. Hvertfall ene veien. Sjalusien vil vel avta også når vi vet at det kun er hverandre vi er intime med og ingen andre!? -TS Dere har alt vært samboere, så dere stiller med masse bagasje i forhold til å starte et nytt forhold. Og videre masse bagasje siden dere har holdt på "på si" etter at det ble slutt. Om dere ikke er villige til å bryte tvert, så burde dere gå til en eller annen form for terapi eller rådgivning sammen. Det kan jo gjøre at dere enten får den hjelpen dere trenger til å satse, eller de redskapene dere trenger til å gå videre hver for dere samt en verdigere avsluttning. Om hun ikke er villig til det heller er det nokså håpløst. Der dere er i dag, så tror jeg ikke disse problemene løses ved regelmessig sex.
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2013 #12 Skrevet 26. april 2013 Fokuset er jo ikke sexen i seg selv, slik som i går. Jeg kom til henne, vi spiste mat og pratet hyggelig å så tv, litt anstrengt i starten, men plutselig slo det om å vi begynte å tulle å flørte og prate mer om "oss" uten at det resuterte i krangel eller noe. Det var nye sider som kom fram, og jeg lå over selvom det var avtalt at jeg ikke skulle. Hun sa at det var en kjempekoslig kveld å at vi måtte gjenta det. Hun bekreftet videre at det fortsatt er følelser der. Og jeg forsto det på hun når jeg spurte at dette var hennes måte å "prøve seg fram" på mtp oss igjen.. Sååå ;O -ts
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå