Gå til innhold

Møte opp eller ikke..?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jente 25 her. Har snakket med en fyr på nettet i flere måneder nå. I morgen reiser han til ****** fordi han skal i brullyp, som ligger noen timer unna meg. Jeg er så usikker på om jeg skal tørre å møte han..

Da må jeg jo leie hotel osv, og alt blir så usikkert. Hva skal vi snakke om..? eller finne på? Må bestemme meg i kveld, og jeg heller mest mot at jeg har lyst. Men så kommer jeg tilbake til at jeg er redd jeg driter meg helt ut.

Noen som har noen tips?

Anonym poster: 42d742f1d06ad87e84fac6ccf85d032f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva har du å tape? Funker det ikke treffer du ham ikke igjen, ferdig med det. Kanskje det blir en kjempefin date også. Du kommer garantert til å angre mer hvis du sier nei.

Anonym poster: ce32c5e28e948596004d3dbe61216c0c

• Liker 5
Gjest Murica
Skrevet

Har du råd til å bruke kronasjer på det er det vel ikke noe å lure på?

Funker det, så er jo det moro, og hvis ikke så har du hvertfall fått en liten tur ut av det.

Skrevet

Dere har snakket sammen på nettet i flere måneder og så er du redd for at dere ikke skal ha noe å snakke om? Ikke noe å være nervøs for, bare dra og se om det virker like bra i virkeligheten som på nettet. Gjør det ikke det har du i hvertfall funnet ut det. Klikker det så er jo det genialt!

Skrevet

Gjør det! For alt hva du vet kan det være drømmemannen :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere har nok rett jaa. Må nesten bare hoppe i det.

Men hva skal vi finne på? Er meldt regn og vi skal begge bo på hotel. Ikke på samme, så en av oss må ta en liten busstur.

AnonymBruker
Skrevet

-ts

AnonymBruker
Skrevet

Dere har nok rett jaa. Må nesten bare hoppe i det.

Men hva skal vi finne på? Er meldt regn og vi skal begge bo på hotel. Ikke på samme, så en av oss må ta en liten busstur.

Lettere å si ca hvor det er snakk om for konkrete tips. Men om det er regn så kanskje bare noen øl eller kaffe på et rolig sted hvor slikt tilbys.

Anonym poster: a5c3b4999640b0cb31335739403a86f0

AnonymBruker
Skrevet

Må bestemme meg innen jeg er ferdig på jobb, for å få bestillt hotell osv.

NERVER.

Skrevet

Må bestemme meg innen jeg er ferdig på jobb, for å få bestillt hotell osv.

NERVER.

Hvis dette er noe du har råd til så må du ikke tvile engang. Selv om det er meldt regn så er det masse muligheter alikevell! Må jo være en pub der dere kan treffes på? Og så tar dere det bare derfra.

Jeg har vært på haugevis av dates og selv når det ikke har klaffet har jeg vært glad for at jeg hoppet i det og tok sjansen.. :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvis dette er noe du har råd til så må du ikke tvile engang. Selv om det er meldt regn så er det masse muligheter alikevell! Må jo være en pub der dere kan treffes på? Og så tar dere det bare derfra.

Jeg har vært på haugevis av dates og selv når det ikke har klaffet har jeg vært glad for at jeg hoppet i det og tok sjansen.. :)

Takk for svar netti. :) Da gjør jeg det.

• Liker 2
Skrevet

Takk for svar netti. :) Da gjør jeg det.

Jippi!! Gleder meg til å høre hvordan det gikk! Du er tøff og det kommer du til å vinne på! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...