Gå til innhold

Kan jeg ha på meg dette på byen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg ha på meg dette på byen eller blir det for kjedelig? Tenker å stæshe litt ekstra opp med høyhælte sko, et smykke, noen armbånd og legge litt ekstra i sminke og hår heller da isåfall.

Pleier vanligvis alltid å gå med skjørt eller kjoler på byen så er litt usikker

post-65732-0-02445400-1366829029_thumb.j

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, absolutt! :) Jeg ville tenkt at det også kommer an på anledningen - skal det feires bursdag, eller lønningspils for eksempel? I en bursdag ville jeg pyntet meg enda mer, men ikke brydd meg så mye om hva jeg har på på lønningspils eller noe av typen " vi tar et par øl" :P Men det er uansett et helt ok, fint antrekk til en kveld ute! :)

Skrevet

Bare til en vanlig kveld ut på byen ja :) Hadde det vært bursdagsfeiring eller noe sånt ville jeg nok gått for litt mer pynta :)

• Liker 1
Skrevet

Du kan gå i hva du vil, men jeg hadde ikke gått med dette antrekket. Liker du det, så go for it.

• Liker 3
Skrevet

For en flott kropp du har. Ikke noe med saken å gjøre, men måtte bare komentere det.

• Liker 3
Skrevet

Ja, jeg synes det.

Aldri skjønt hvorfor man skal pynte seg når man skal ut på byen. Har aldri hatt behov for det selv.

• Liker 1
Skrevet

Du kan gå i hva du vil, men jeg hadde ikke gått med dette antrekket. Liker du det, så go for it.

Hvorfor ville ikke du gått med da? Hva er din stil? :)

Skrevet

For en flott kropp du har. Ikke noe med saken å gjøre, men måtte bare komentere det.

Ååh så utrolig hyggelig sagt av deg :klem:

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes du kan gå med det jeg! :) Blir nok fint med sko og litt smykker på! Er vel gjerne litt stæsja med sminke og hårfrisyre også? :)

Veldig enig med muffin over her, kjempefin kropp! :laugh:

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det var et ekstremt kjedelig antrekk for byen, no offence! Men nå bryr jeg meg fint lite i hva andre går med, så jeg ville nok ikke lagt merke til det heller akkurat:) Nå er jeg ikke den som doller meg sånn supermye opp selv, men dette ble rett og slett for hverdagslig for min smak da.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Synes fargene kræsjer litt for ett antrekk utpå byen.

Anonym poster: 98d04af262deefc2f774ea20e512c49e

• Liker 3
Skrevet

Gøy at dere har litt forskjellige meninger! Dere som syntes det er kjedelig, hva slags antrekk er noe dere typisk har på dere på byen da?

Jeg tenkte forøvrig å stæshe det her opp med kanskje en hatt, knallrød leppestift, armbånd, smykke og høyhælte sko

Gjest Inggolf
Skrevet (endret)

jeg prøver å finne noe positivt ved antrekker, men jeg må nok bare innrømme at jeg synes det er ser veldig kjedelig ut.. ingen stil, ingen personlighet og ingenting som tilsier at du skal ut på byn..

du har en flott kropp så mitt forslag er at du kler deg på måte så du blir mer synlig.. nå vil jeg tro at du bare blir en av mengden og bortgjemt..

edit; det hadde forøvrig vært artig å sett antrekket sammen med hatt, knallrød leppestift, armbånd, smykke og høyhælte sko, slik som du tenker å stæsje det opp med!

Endret av NozMonster
  • Liker 2
Skrevet

Dette var jo et helt vanlig hverdagsantrekk? Grønt og blått er heller ikke fint sammen. Hva går du med til vanlig hvis det er "ut på byen"-outfit?

• Liker 2
Gjest Sakone
Skrevet

Jenter er så kritiske altså! :P

Jeg synes det var fint jeg :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva med heller en svart topp, noe sølvsmykker og løst hår? Det passer bedre til buksa :)

• Liker 3
Gjest Sunshine23
Skrevet (endret)

Alt for kjedelig. Ser ut som du skal på cafe enn på byen. Blir litt for hverdagsantrekk.

Jeg mener ikke man skal pynte seg så heftig med glitter og paljetter, men det finnes en mellomting. Antrekket ble for kjedelig for en bytur etter min smak.

En farget topp med svarte høye støveletter til hadde blitt mye bedre. Med et fint smykke til og en svart dressjakke? Rød leppestift til grønn topp synes jeg ikke passer

Endret av Sunshine23
  • Liker 1
Skrevet

jeg prøver å finne noe positivt ved antrekker, men jeg må nok bare innrømme at jeg synes det er ser veldig kjedelig ut.. ingen stil, ingen personlighet og ingenting som tilsier at du skal ut på byn..

du har en flott kropp så mitt forslag er at du kler deg på måte så du blir mer synlig.. nå vil jeg tro at du bare blir en av mengden og bortgjemt..

edit; det hadde forøvrig vært artig å sett antrekket sammen med hatt, knallrød leppestift, armbånd, smykke og høyhælte sko, slik som du tenker å stæsje det opp med!

Skulle gjerne lagt ut bilde med hatt og rød leppestift og hele pakka, men har ikke så veldig lyst å legge ut bilde av ansiktet mitt her. Tenker at jeg kanskje får frem litt personlighet med hatten da.

Forrige helg var jeg på byen i en tettsittende kjole, men det endte med at flere gutter tok seg den friheten å slå meg på rumpa så jeg vet rett og slett ikke om jeg vil gå med kjole nå... Syntes det var en ekkel opplevelse og følte meg veldig som et objekt...

Kjolen var overhodet ikke utringet eller noe, men den gikk til midt på låret og var tettsittende og viste frem formene mine..

Og hvis det er den type gutter jeg tiltrekker meg av å gå med kjole vil jeg heller ha på meg noe annet...

Dette var jo et helt vanlig hverdagsantrekk? Grønt og blått er heller ikke fint sammen. Hva går du med til vanlig hvis det er "ut på byen"-outfit?

Jeg syntes fargene er fine sammen jeg. Elsker sterke farger. Går ofte med enten kjole eller skinny jeans og en topp til hverdags, men nå gjorde den hendelsen jeg skrev om rett over her at jeg ikke vet om jeg vil ha på meg kjole nå når jeg skal ut neste gang...

Hva med heller en svart topp, noe sølvsmykker og løst hår? Det passer bedre til buksa :)

Syntes egentlig at svart ofte blir kjedelig. Liker å bruke farger :) Og så kler ikke ansiktet mitt særlig svarte overdeler

• Liker 2
Gjest Stronger
Skrevet

Ja, klart du kan gå sånn ;) Utenom det du har foreslått selv, ville jeg kombinert det med en skinnjakke, blazer eller en annen kul jakke oppå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...