Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor svir jeg alltid i panna når jeg smører meg? Uansett krem. Føles sårt og stramt...

Anonym poster: 1880daeb9f4b0514f576a5677819cc79

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Høres litt rart ut at det er bare i panna, men jeg hadde det samme problemet før.Det er mest sannsynlig at du har veldig sensitiv og tørr hud bare i panna. Huden kan ha forskjellig tilstander på forskjellige steder i ansiktet.

Jeg reagerer veldig på parafinolje, lanolin, parfyme og alkohol. De kan være noe av det samme du reagerer på. Se på innholdsfortegnelsen så ser du hva produktet inneholder.

Hva slags produkter bruker du?

Endret av OPIgirl
Skrevet

Fått en del linjer i panna i det siste. Kan det rett og slett være fordi huden er for tørr. Brukte dermalogica men ble altfor sterkt. Bruker nå helt milde produlter fra apoteket. Men må nok ha mer fukt da, så forsvinner kanskje linjene?? Noen å anbefale meg?

AnonymBruker
Skrevet

Svie ved påføring av hudkrem kan tyde på at huden er for tørr ja.

Anonym poster: aee995858962efae46b098e680bcac35

Skrevet

Nå blir jeg veldig letta! Tusen takk for svar! Da kan det være en sjangs for at linjene mine vil forsvinne?

Skrevet

Nå blir jeg veldig letta! Tusen takk for svar! Da kan det være en sjangs for at linjene mine vil forsvinne?

Linjene vil ikke forsvinne, men bli mindre synlige ved fukttilførsel :-)

Skrevet

Supert;-) Elisabeth arden visible difference?

Skrevet

Ren jojobaolje. Kan brukes i hele ansiktet, men bruk den under kremen bare i panna. Du kommer til å bli overrasket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...