Gjest Fortvilet Skrevet 24. april 2013 #1 Skrevet 24. april 2013 Hei jeg har vært sammen med min kone nå i snart 15 år. Jeg elsker henne over alt, men i 2004 fikk jeg en sms fra en eller annen vet ikke hvem det var veldig populært den gangen at hvis du sente kontantkort så skulle de sende bilder tilbake. uansett jeg fikk en slik sms som jeg svarte send bilde da jeg har aldrig kjøpt noe kontantkort eller oppfordret noen til å sende meg bilde. Jeg fikk aldrig noe svar på dette og ferdig med det. Min kjære kone satt å gikk igjennom smsene mine og ble veldig sint da hun oppdaget dette noe jeg selfølgelig forstå. men det som jeg lurerpå er nå 9 år senere kommer dette opp igjen nå er hun hysterisk det er snak om skilsmisse, det handler om at hun ikke kan stole på meg lenger. Jeg har aldrig vært utro aldrig sett på andre damer jeg elsker henne og kun henne. Kan noe forklare meg hva jeg skal gjøre? Tusen takk for alle svar
AnonymBruker Skrevet 24. april 2013 #2 Skrevet 24. april 2013 La meg se om jeg har forstått det riktig: Du svarte til en ukjent kvinne, sånn at hun skulle sende bilde av kroppen sin til deg? Sikkert lurt å ikke spare på en sånn sms i 9 år i ihvertfall. Jeg er enig i at å kaste alt i dass pga noe som ikke engang skjedde for 9 år siden er dumt, men samtidig har du brutt ned hennes bilde av den hun trodde du var. Det du bør gjøre er å forslå å snakke om det og fikse det. Dere bør ordne opp i det sammen. Anonym poster: 1fa9c11a5109fe430a454538ee809e4e
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2013 #3 Skrevet 24. april 2013 nei jeg har ikke beholdt sms den ble slettet for 9 år siden
Wildy Skrevet 24. april 2013 #4 Skrevet 24. april 2013 Jeg synes det er litt drøyt å avslutte ekteskapet over en SMS sendt for mange år siden. Kanskje var det dumt å svare slik, men hallo, det å svare litt flåsete på en SMS er ikke det samme som utroskap. Dette må dere sette dere ned å snakke om, rolig og ordentlig. Jeg hadde ikke kastet ut mannen pga noe slik. Men det jeg ikke skjønner; hvordan kan denne SMSen, som er slettet for ni år siden, skape trøbbel i dag?
AnonymBruker Skrevet 24. april 2013 #5 Skrevet 24. april 2013 Hvorfor gikk hun gjennom alle smsene dine i utgangspunktet? Anonym poster: 987317e08c69aa12bfe808bb110459d4
Britt Banditt Skrevet 24. april 2013 #6 Skrevet 24. april 2013 Atte hæ? Jeg skjønte ingenting. Hun fant ut av det NÅ eller for ni år siden? 2
Havbris Skrevet 24. april 2013 #7 Skrevet 24. april 2013 Er det slik at hun så SMS for 9 år siden, men fremdeles bringer det på banen, 9 år etter? Isåfall har dere et problem. 1
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2013 #8 Skrevet 24. april 2013 Da hadde jeg tatt henne på ordet neste gang hun brakte saken på banen. Siden hun rett og slett ikke kan bli ferdig med saken, som slett ikke engang utviklet seg til en sak. Pakket sekken og flytta ut hadde jeg. Med beskjed om at jeg kanskje vurderer å komme tilbake om hun en gang for alle legger det bak seg. Og så hadde jeg tatt det derfra.
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2013 #9 Skrevet 24. april 2013 hun fant ut det for 9 år siden så har det vært rolig men hver gang hun kommer på det er det mye styr hun snakker ikke til meg på dager. jeg skjønner at det var utrolig idiotisk av meg å save på smsen med kan vel si at jeg ikke brukte hode jeg hadde ingen ambisjoner det var bare en idiotisk måte å spille tøff eller noe slikt
AnonymBruker Skrevet 24. april 2013 #10 Skrevet 24. april 2013 Hvis dama ripper opp i dette etter 9 år er det hun som har et alvorlig problem, ikke du. Sett hardt mot hardt, si at hun får akseptere dette og bli ferdig med det. Det er du som ikke skal akseptere slik oppførsel! Anonym poster: 987317e08c69aa12bfe808bb110459d4
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2013 #11 Skrevet 24. april 2013 Det er mulig at jeg er litt "tøffel" men jeg syntes at det er liit rart at hun vill kaste bort alt vi har sammen pga dette som skjedde for mangen år siden. Jeg har veldig stor respekt for henne. men akkurat nå vet jeg ikke om jeg skal være sint eller fortvilet men i bunn og grunn er det jo min feil siden jeg svarte på denne sms det burde jeg ikke gjort og burde gjerne fortalt henne om det men det var ikke noe jeg tekte på
AnonymBruker Skrevet 24. april 2013 #12 Skrevet 24. april 2013 Jeg tviler på at hun gjør alvor av sine trusler. Du må bare være hard neste gang og gi beskjed om at nok er nok. Det hele er bare en bagatell og etter 9 år er det latterlig! Anonym poster: 987317e08c69aa12bfe808bb110459d4
AnonymBruker Skrevet 24. april 2013 #13 Skrevet 24. april 2013 Jeg tviler på at hun gjør alvor av sine trusler. Du må bare være hard neste gang og gi beskjed om at nok er nok. Det hele er bare en bagatell og etter 9 år er det latterlig! Anonym poster: 987317e08c69aa12bfe808bb110459d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå