Gå til innhold

Æsj, edderkopper og maur.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi sliter med maur! Leier en underetasje og huseier er det ikke hjelp å få hos. Det er maur overalt, stue, gang, seng, kjøkkenet, til og med kjøkkenbenken, badet! Det kryr!!! Istad skulle jeg ta opp sukker, åpnet posen og der satt det en liten lysegrå edderopp! Den sukker posen fløy fort ut!! Ååå, så ekkelt dette er! Jeg hater det, virkelig! De små, ekle, kvalme krypene!

Anonym poster: 8caac69569c3f8d5685bb07ee844ca86

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sliter også med maur. Bor på grunnplan/bakkenivå. Jeg har prøvd "alt", mesteparten miljø-/dyrevennlig - fordi jeg har katter. Men nå er det ingen bønn. Har kjøpt skikkelig tøff giftspray som jeg bruker rundt vinduer og dører ca. hver 14. dag. Kattene går jo ikke rundt og slikker der likevel. Giftsprayen fungerer faktisk.

Edderkopper og sånt tar kattene seg av. De er effektive. Og nådeløse :danse:

AnonymBruker
Skrevet

Katta her løper fra edderkoppene, og titter bare lenge på maurene før den hopper bortover :) Merkelig katte egentlig.. Hmm.. Hvor kjøpte du det? Har du noen navn på den?:)

Anonym poster: bd4ce115b637000dff80c77ab7472b08

AnonymBruker
Skrevet

Min mor fulgte etter maurene til hun fant maurtua! Og da ble den ødelagt ganske kjapt ja! Haha digger den dama når hun går til krig :ler:

Anonym poster: 0c800a5edda394e39939b5545f230b35

Skrevet (endret)

Katta her løper fra edderkoppene, og titter bare lenge på maurene før den hopper bortover :) Merkelig katte egentlig.. Hmm.. Hvor kjøpte du det? Har du noen navn på den? :)

Anonym poster: bd4ce115b637000dff80c77ab7472b08

Går utifra at du mener sprayen (og ikke kattene... hehe). Merket er Radar Raid, biller og maur., tror jeg da. (Den står ute i boden, og jeg gidder ikke gå ut for å sjekke, for mørkt... ). Lukter gift og er gift. Men jeg er desperat. Og den fungerer. Jeg sprayer ved dørstokken samt rundt vinduskarmene. Og ventiler. Aner ikke hvor den ble kjøpt. Samboeren min kjøpte den, og han er ikke hjemme nå.

Kattene mine glefser i seg alt av edderkopper og husfluer. Ekstra fest blir det når en av de digre "spyfluene" stikker innom. Partytime!

Endret av Dolce
AnonymBruker
Skrevet

Vi slet med det samme da vi bodde i kjellerleilighet. Det som funket var sånn maurpulver, strødde det langs gulvlistene i hele leiligheten samt utenfor alle vinduer og dører. Mauren tar pulveret med seg tilbake til tua, slik at alle som er i tua dør ;) Funket kjempebra!

Anonym poster: 7a93d7a95e4e9314c48d91b0f3b79444

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...