sommerbrud04 Skrevet 1. april 2004 #1 Del Skrevet 1. april 2004 hei! noen her inne som vet hvor mye det koster å få en arkitekt til å lage tegninger av hvordan vi vil bygge ut huset? Vi har lyst å overta et gammelt hus, men vil gjerne fikse litt på det, bygge ut o.l. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2004 #2 Del Skrevet 1. april 2004 Det er nok veldig avhengig av hvor mye dere vil at arkitekten skal tegne og om h*n skal følge opp byggesaken mot kommunen (dersom det trengs). Dersom du regner med en timepris på ca. 700,- og maks en ukes jobb, kommer jo det på ca. 28.000,-. Men på en uke vil jeg tror en arkitekt får tegne ganske mye. Skal dere bare ha skisser med kreative forslag vil jeg gjette på halvparten. Anbefaler deg i hvert fall å ta konktakt med flere arkitekter for å få pristilbud og også for å sjekke ut at kjemien mellom dere stemmer. Noen arkitekter tegner på det samme viset samme hva slags grunnlag de har å forholde seg til, mens andre er mye flinkere til å ta hensyn til det eksisterende. Hilsen Lille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå