Gjest barista Skrevet 24. april 2013 #1 Skrevet 24. april 2013 Hei, Jeg var i ett samboerskap, og etter bruddet satt jeg igjen med alle møbler og hvitevarer. Jeg skal nå flytte inn sammen med 2 venninner til ett sted hvor det er møblert. Nå er jeg usikker på om jeg bør selge tingene jeg har, eller lagre de? De jentene jeg skal bo med skal jeg i hvertfall bo med ett år, men etter det er vi noe usikre, da vi er ferdige med studier, og det kommer ann på om vi vil studere videre, og jobbutsikter. Det er snakk om: kombiskap, konfyr, sofagruppe, sofabord, tvbord, vaskemaskin, oppvaskmaskin, kjøkkenbord + stoler, spisebord + stoler. Det er kjipt hvis jeg om ett år må finne nytt sted å bo, og kunne trenge møblene. Samtidig er det dumt å skulle lagre dette i 3 år (dersom det blir videreutdanning på meg). Noen som har tips i min situasjon?
LeaMichele Skrevet 24. april 2013 #2 Skrevet 24. april 2013 Jeg ville ihvertfall lagra det et år, for å se hva jeg hadde gjort videre.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2013 #3 Skrevet 24. april 2013 Hvorfor er det dumt å lagre i tre år? Med mindre det er fryktelig kostbar lagring så ville jeg beholdt alt når det er snakk om såpass kort tid som 1-3 år. Greit å kunne bruke lønna si på noe helt annet enn å skaffe nytt inventar når du starter i fersk jobb vel? Studielån har du kanskje også. Anonym poster: b07c4723f626ba8785a0b1d0a594c256
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå