Gå til innhold

Hva er Blush.no og blivakker autorisert forhandler av?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser de selger både Joico og Redken, men er de autoriserte til det?

Anonym poster: acd5631ec745a44a83336b95060a2841

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg også på!

*dytter*

Gjest crazycatlady
Skrevet

Tviler på at de er autoriserte. Jeg handler aldri fra noen av de stedene mer ihvertfall! Useriøst og elendig service!

AnonymBruker
Skrevet

Hm, men hvor kommer de fra? Feeks feelunique som jeg handler av hele tiden er jo autoriserte til å forhandle joico, redken, l'occitane osv, og de følger alle deres regler.

Hvordan kan de importere, men ikke ha autorisasjon til det? Da vet man jo aldri helt sikkert hva en får, med andre ord?

Anonym poster: 03e3c58cf4a4c26ca11e4263d8ca9584

Skrevet

Parallellimport.

Men er det noen som vet om det er noe de faktisk er autoriserte forhandlere av?

Skrevet

Litt OT:

Jeg handlet litt hos blivakker før, var fornøyd helt til jeg fikk en Redken-hårkur som var klumpete. Like etter begynte ryktene om at de selger falske/utgåtte/gamle varer å svirre. Kommer aldri til å handle der igjen.

AnonymBruker
Skrevet

De driver parallellimport. Jeg forstår ikke at folk vil handle hos slike useriøse aktører når man får varene billigere og med bedre service hos autoriserte forhandlere som feelunique.

Anonym poster: 7c6f16720a66cb9ea05c5028d7fe1f73

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De driver parallellimport. Jeg forstår ikke at folk vil handle hos slike useriøse aktører når man får varene billigere og med bedre service hos autoriserte forhandlere som feelunique.

Anonym poster: 7c6f16720a66cb9ea05c5028d7fe1f73

Helt enig.

Jeg googlet etter joico shampoo fordi feelunique var utsolgt for øyeblikket, og da kom jeg frem til blush og blivakker, lurer fortsatt på hva slags orden de har i sysakene sine..

ts

AnonymBruker
Skrevet

Hva har det å si om de er autoriserte? Tullete å være autoriserte selgere av shampo, når de likevel driver lovlig. Det er neppe fake varer på de sidene du nevner.

Anonym poster: ab301ce140f1181abe1e8d54a42abb86

AnonymBruker
Skrevet

Hva har det å si om de er autoriserte? Tullete å være autoriserte selgere av shampo, når de likevel driver lovlig. Det er neppe fake varer på de sidene du nevner.

Anonym poster: ab301ce140f1181abe1e8d54a42abb86

Verserer en sak nå hvor Blush.no med ganske stor sannsynlighet (ubekreftet foreløpig dog) har solgt fake MAC. Når de kjøper ting fra uoffisielle leverandører er det faktisk en sjanse for at Blush/blivakker etc faktisk blir lurt...

Men er konklusjonen her at hverken Blush eller BliVakker er offisielle forhandlere av noen av produktene de selger? Såvidt jeg vet er hvertfall Coverbrands offisielle selgere av theBalm f. eks. Rart hvis Blush/BliVakker ikke har en eneste avtale med produsentene...

Anonym poster: 9c1963339d652dc3214d9bc48af267c8

Gjest Euforia
Skrevet

Helt enig.

Jeg googlet etter joico shampoo fordi feelunique var utsolgt for øyeblikket, og da kom jeg frem til blush og blivakker, lurer fortsatt på hva slags orden de har i sysakene sine..

ts

Litt OT, men hvis du kjøper Joico-produkter fra Blush, kan du ikke fortelle hvordan de er? Jeg har vurdert det samme selv, rett og slett fordi det var grisebillig, men så ble jeg usikker fordi det begynte å svirre rykter om fake MAC-sminke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...