AnonymBruker Skrevet 24. april 2013 #1 Skrevet 24. april 2013 Min mor fyller år om under en uke og jeg sitter fullstendig uten gode ideer og, som vanlig, har hun ingen spesielle ønsker heller.. Typisk - hun er i slutten av 40-årene. - liker å gå turer (men har det meste av klær og utstyr). - liker å kose seg med god mat (men kan ikke spise enkelte ting, som f.eks sjokolade). - drikker sjeldent, som regel kun en sjelden øl et par ganger i året. - jeg aner ikke hvilke skjønnhetsprodukter hun bruker. - jeg tør ikke å kjøpe klær til henne. - ser ikke mye på tv, sovner som regel midt i filmer, leser bøker en gang i blandt, men låner da på bibliotek eller av familie/venner. - har det meste til huset, er flink til å kjøpe det hun vil ha selv. Jeg er mye syk slik at jeg må holde meg hjemme, så jeg kan ikke ta henne med på kino eller restaurant f.eks og hun trenger ikke hjelp til barnepass eller husvask heller (har sett dette bli foreslått i andre tråder før). Vi bor i en liten by, så det er begrenset med butikker her og dermed er gavekort ikke den beste ideen. Er det noen som kan komme med gode tips til meg og gjerne linker til forskjellige nettbutikker (helst norske siden tiden løper fra meg) som selger diverse ting. Takk for hjelp på forhånd Anonym poster: 522acd1f3edaa82d0ebcfd58020e6aa1
LexSuperior Skrevet 25. april 2013 #2 Skrevet 25. april 2013 Kan du bake noe? En kul kake eller noe? De har mye fancy turutstyr på nettbutikker:-) Du kan ikke finne noe ekstra bra eller spesielt hun kanskje ikke har? Kommer litt an på hva slags turer hun går og sånt. Hvor mye tenkte du å bruke? :-)
Leanne Skrevet 25. april 2013 #3 Skrevet 25. april 2013 Gavekort på middag/lunsj for to (så hun kan ta med mann/samboer, en god venninne eller deg..) Teater/kino billetter? Opplevelser er fine gaver til folk som har alt
AnonymBruker Skrevet 25. april 2013 #4 Skrevet 25. april 2013 Jeg er i den alderen. Jeg hadde blitt glad for teater eller konsertbillett for 2 eller et gavekort på restaurant. Gavekort eller helt betalt time hos hudpleier, neglestell eller fotpleier. En god fuktighetsmaske eller bodylotion. Et godt ullpledd som matcher sofaen min. Godt ullundertøy. Jeg setter mest pris på gaver som er opplevelser eller noe jeg sjeldent tar meg råd til. Noe som bare er til meg. Jeg spør også hvilken prisklasse du har tenkt på for det vil gi deg bedre tips om presang. Anonym poster: 93ed04b54e8a6b47963571fea89c4969
Gjest Stella Skrevet 25. april 2013 #5 Skrevet 25. april 2013 Kjøp en blomst, det er noe alle mødre liker. Jeg hadde ikke likt om mine barn hadde brukt masse penger på gave til meg.
Zakuro Skrevet 25. april 2013 #6 Skrevet 25. april 2013 Hva med å bruke dine kreative sider? Tegne, male, strikke, hekle, sy, synge, spille instrument, eller hva du nå måtte være?
Fantomina Skrevet 26. april 2013 #7 Skrevet 26. april 2013 Min mor, som er noen år eldre enn din, har også alt av turutstyr og -klær, men blir fortsatt glad for å få nytt. Selv om hun går alene eller bare sammen med pappa i fjellet synes hun det er fint med fint tøy og utstyr. Og det er alltid noe hun ikke selv visste at hun hadde bruk for Selv om du ikke vet hva slags hudpleieprodukter hun bruker, så vet du kanskje om bruker sminke, og i så fall hvilken? Mamma blir alltid glad for pen neglelakk, øyenskygger, leppestifter/lipgloss og rouge. Min mamma bor også på en liten plass med dårlig utvalg, så når jeg kjøper noe som hun ikke får tak i hjemme er det ekstra stas.
xinnia Skrevet 26. april 2013 #8 Skrevet 26. april 2013 Ett gavekort på spa eller egenpleie er alltids velkommen.. Eller en date med deg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå