fruahK Skrevet 24. april 2013 #1 Del Skrevet 24. april 2013 Jeg har fått synonympreparatet til Cipralex, er det noen her som har erfaring med den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pling Skrevet 26. april 2013 #2 Del Skrevet 26. april 2013 Den fungerer helt fint for meg. Akkurat det samme som Cipralex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2013 #3 Del Skrevet 26. april 2013 Fungerer finfint for meg. Anonym poster: d05092236bc2a2a5c0c79bb440c592b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #4 Del Skrevet 13. juni 2013 Jeg tok min første tablett i morges. Har en 3 ukers "innkjøringsrunde" før jeg skal til oppfølging hos legen min. Føler meg allerede kvalm, men tenker at det er omtrent samme reaksjon som man får når man hører om lus, det begynner å kløøø. Anonymous poster hash: 04903...30c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonus Skrevet 13. juni 2013 #5 Del Skrevet 13. juni 2013 Den fungerer helt fint for meg:) Det er normalt å få reaksjoner i oppstartsfasen, enten det er noe du "innbiller" deg fordi du vet at det er sånn eller ikke. Men det går som regel over etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #6 Del Skrevet 13. juni 2013 Jeg bruker også den, har brukt cirpalex før, vet ikke om jeg kan si det er noen stor forskjell. Jeg gikk ikke så lenge på cipralex sist, så kan ikke si så mye. Jeg var helt ekstremt kvalm første uka, men så ble det bedre. To første ukene er verst, og husk at det kan ta 6-8 uker før man merker selve virkningene. Hold ut den første perioden (bortsett fra hvis bivirkningene blir for ekstreme, alt skal man ikke godta! Men slutt i samråd med legen i så fall). Jeg føler i alle fall den har hjulpet noe. Jeg kan ikke si mye, for jeg har nettopp opplevd et tragisk dødsfall, som ville vært veldig vondt uansett. Men merker vel at det er mer sorg enn depresjon. Håper den virker for deg! Anonymous poster hash: 74053...a64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lirael Skrevet 13. juni 2013 #7 Del Skrevet 13. juni 2013 Jeg tar de. Er begynt nå nylig. Eller nærmere bestemt har doblet dosen og fått remeron i tillegg. Merker ingen bivirkninger på noen foreløpig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vill Skrevet 13. juni 2013 #8 Del Skrevet 13. juni 2013 Eg tar Escitalopram. Det skal jo vere nett det samme. Funker fint og uten særlige bivirkninger trur eg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå