Gå til innhold

Jeg har fått meg en elsker som er 22 år.

Anbefalte innlegg

Gjest Kvinne 50 år
Skrevet

Vi vurderer å flytte sammen. Jeg har imidlertid opplevd at mange snur ryggen til meg pga dette. Jeg elsker han og vi vurderer hormonbehandling dersom jeg får vansker med å bli gravid.Han vil ha barn med meg. Har fortsatt mensen så er ikke i overgangsalderen enda.Jeg har voksne barn ifra før. Jeg skjønner ikke hvorfor alle er så negative til mitt kjærlighetsliv. Selv er jeg svært lykkelig.

Jeg kunne ikke for alt i verden tenkt meg en jevngammel mann. Gubbete,ølvom nedsatt potens og lite hår.

Videoannonse
Annonse
Gjest Kvinne 50 år
Skrevet (endret)

Det jeg skriver er imidlertid sant. Jeg er bare så lei av at forholdet vårt blir fordømt og sett ned på. Jeg har det fantastisk med min nye elsker (vi er vel egentlig kjærester, vi planlegger å flytte sammen og få barn). Han er fantastisk i senga.

Sitat slettet. Estrella, mod.

Endret av estrella
Gjest BettyBoop
Skrevet

Vi vurderer å flytte sammen. Jeg har imidlertid opplevd at mange snur ryggen til meg pga dette. Jeg elsker han og vi vurderer hormonbehandling dersom jeg får vansker med å bli gravid.Han vil ha barn med meg. Har fortsatt mensen så er ikke i overgangsalderen enda.Jeg har voksne barn ifra før. Jeg skjønner ikke hvorfor alle er så negative til mitt kjærlighetsliv. Selv er jeg svært lykkelig.

Jeg kunne ikke for alt i verden tenkt meg en jevngammel mann. Gubbete,ølvom nedsatt potens og lite hår.

æsj. Stakkars gutt som ikke vet bedre
  • Liker 10
Gjest Prøvd det selv
Skrevet

Stakkars mann når han våkner opp

Gjest Jon Snow
Skrevet

Får du han til og kalle deg mamma når dere driver på ?

• Liker 11
Skrevet

Blir det ikke litt rart? Når du er 70 år og gammel er han fremdeles yngre enn det du er nå.

Men for all del, om dere er lykkelig sammen så er det jo det som betyr noe, ikke hva vi på kg eller mannen i gata mener.

Skrevet

Mommy issues?

Blir spennende å se hvor mange som støtter et slikt forhold i denne tråden, kontra det motsatte tilfellet i 100 andre tråder.

Personlig finner jeg det svært forstyrrende med 20 år+ aldersforskjell.

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Jasså ;)

Ja-ja, de er ikke slik alle sammen. Like lite som alle kvinner på din alder er like... Hverken i sinn eller fysikk ;)

• Liker 3
Gjest Kvinne 50 år
Skrevet

æsj. Stakkars gutt som ikke vet bedre

Han er ingen gutt. Han er en MANN med stor M. Han er muskuløs og veltrent.( I motsetning til kvapsete menn på min egen alder)

Skrevet

Spekulasjoner og personhets er fjernet fra tråden.

Estrella, mod.

AnonymBruker
Skrevet

Han er muskuløs og veltrent.( I motsetning til kvapsete menn på min egen alder)

Det er disse skribleriene som gjør at jeg uten tvil er overbevist om at du troller.

Anonym poster: 7e5b297f5907de83f9045430d23d3938

• Liker 7
Gjest BettyBoop
Skrevet

Han er ingen gutt. Han er en MANN med stor M. Han er muskuløs og veltrent.( I motsetning til kvapsete menn på min egen alder)

han er født på nittitallet. for meg er han en gutt
  • Liker 4
Gjest Kvinne 50 år
Skrevet

han er født på nittitallet. for meg er han en gutt

Hadde du sett han så hadde du nok måttet spise de ordene der. :rodmer::sjarmor:

Gjest BettyBoop
Skrevet

bare fordi en gutt har fin kropp så blir han ikke mer mann fordet. Jeg har sett russegutter som ser flotte ut men holdre meg unna de for selv om de har kroppen til en mann så har de ikke huet til en mann

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Trodde vi hadde noe til felles da jeg så overskriften, da jeg også har en elsker som er 22 år. Men da jeg leste innlegget ditt skjønte jeg fort at vi ikke har det minste til felles :fnise: Jeg er 27, og kunne IKKE tenke meg å flytte sammen med elskeren min på 22 (burde du ikke omtale ham som kjæresten din?), og i hvert fall ikke få barn med ham! Men seriøst, jeg pleier å si at alder ikke betyr noe, men er litt skeptisk i ditt tilfelle..

Anonym poster: d294e857c70b799d9b0bab14481630b2

• Liker 1
Skrevet

Han er en ung gutt, sikkert yngre enn dine barn er, om du har noen?

Jeg er 45, og kunne aldri tenkt meg en gutt på 22. Datteren min er 25, så det hadde blitt helt feil for meg.

Du vurderer å få barn med han? Da bør du tenke på at eggene dine har gått ut på dato, og at 50% av de som blir gravide etter 45 år ender med spontanabort pga det.

Flytt gjerne sammen med han, og ha det bra dere to. Men tenk over dette med å få barn.

Fint at han er fantastisk i senga, men det bygger ikke av seg selv et jevnbyrdig samliv.

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Trodde vi hadde noe til felles da jeg så overskriften, da jeg også har en elsker som er 22 år. Men da jeg leste innlegget ditt skjønte jeg fort at vi ikke har det minste til felles :fnise: Jeg er 27, og kunne IKKE tenke meg å flytte sammen med elskeren min på 22 (burde du ikke omtale ham som kjæresten din?), og i hvert fall ikke få barn med ham! Men seriøst, jeg pleier å si at alder ikke betyr noe, men er litt skeptisk i ditt tilfelle..

Anonym poster: d294e857c70b799d9b0bab14481630b2

27 og 22 er jo ikke ille da
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Men hva vil en flott mann som du kaller han med en kvinne på 50 ?

Det er tross alt ganske mye som henger på dere. SKulle tro at han heller ville hat en kvinne på sin egen alder med stram rumpe og stramme bryster.

Anonym poster: 40db3ed962d861a22ff128a8841a3ccd

• Liker 2
Skrevet (endret)

Men når du blir kvapsete og sviskete så går han vel i fra deg for da finner han seg ei jente som er slank og fin, og ikke kvapsete og sviskete som det du er.

Man må tenke litt den andre veien også.

Endret av Monsterkid
  • Liker 1
Gjest Kvinne 50 år
Skrevet

bare fordi en gutt har fin kropp så blir han ikke mer mann fordet. Jeg har sett russegutter som ser flotte ut men holdre meg unna de for selv om de har kroppen til en mann så har de ikke huet til en mann

Han er absolutt mann nok i hodet også. Han er i full jobb med en inntekt som faktisk er større enn min. Han tjener over 400000 tusen i året. Han eier sin egen bolig, så det blir faktisk jeg som flytter inn hos han.

Han er ingen mammagutt og jeg har sett at han har hatt overtaket i flere diskusjoner med menn på godt over 40.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...