Gå til innhold

Roser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Farger på roser bedømmes kun etter hva jeg synes er pent... :kul:

Skrevet

Den var kjempe fin, Popelka! Min blir også tett, men i hjerteform og med eføy rundt kanten og litt som henger ned!

Skrevet

Nå har jeg glemt hva favorittrosen min heter.. skulle ha skrevet det ned.

Den er rød, veldig pen roseform, har fløyelsaktige blader der fløyelen er litt mørkere, og lukter godt. Er det Grand Prix? Er det Passion?

Skrevet

Nydelig bukett Popelka!!!

Selv må jeg ha noe tøfft og noe som henger litt..... Slik som Mette-Marit hadde. Men jeg finner det jo ingen steder?

Skrevet

Den rosafargen var jo bare helt nydelig.........sukk...........lyst på roser i brudebuketten min igjen nå..............

Gjest lmari
Skrevet
Den er rød, veldig pen roseform, har fløyelsaktige blader der fløyelen er litt mørkere, og lukter godt. Er det Grand Prix? Er det Passion?

Er den stor? Da er det vel Grand Prix, er det ikke?

Skrevet
Nå har jeg glemt hva favorittrosen min heter.. skulle ha skrevet det ned.

Det høres ut som Grand Prix-roser...Koster de rundt 60 kroner pr. stk?

Jeg skal ha Grand Prix-roser og syns de er kjempenydelige.

Skrevet
Jeg skal ha røde roser jeg. Denne buketten.

Faktisk en av de jeg synes er meget vakre. Personlig liker jeg ikke rosa...

Skrevet

Jeg skal ha maaange mørkerøde roser. Har dessverre ikke noe bilde av buketten min for jeg plukket ut en som blomsterbutikken hadde i sin skryteperm og forandret fargene på den litt! :) Men min går i mørkerødt, lyseblått, hvitt og grønt, er dråpeformet og har mørkerøde bånd hengende ned fra den. Fiiin bukett! :hoppe:

Skrevet

Min består av hvite roser, calla og eføy. Min er ganske lang, måtte det etter et tips fra blomsterforhandleren. Jeg er 180 cm høy, og da anbefalte hun at eføyen skulle gå langt nedover. Det blir nok kjempfint! :-)

Skrevet

Utrolig mange nydelige buketter vist her :-)

Skal ha hvite roser dersom jeg skal ha noen(+calla, eføy og liljekonvaller) . Har og tenkt muligens mørkerøde eller gule. Hos meg er rosa bannlyst som temafarge hehe..er veldig lite "rosa" av meg.

Synes det er litt artig når det man bruker i buketten betyr noe. Jeg har tenkt litt over det og skal b.la ha en liten forglemmegei i buketten. Den skal ikke synes så mye (passer jo ikke inn i buketten egentlig ), men den er der for å bringe lykke, noe som jo ikke kan skade å ta med seg

:wink:

Skrevet

Er ikke særlig glad i roser.. så null roser i buketten. Vi heller ha en utradisjonell sak uten roser, eføy og calla.

M

Gjest gjest1
Skrevet

Min bukett skal ha mange mørkerøde og STORE roser og hvite carlaer.. Den skal "henge" litt *sukk*

Skrevet

Min bukett skal være enkel, med kun kremhvite roser. Ble anbefalt ikke å bruke røde roser til brudekjole om vår/sommer. De trekker bort mye av oppmerksomheten til kjolen! (blir veldig kontrast) men smak og behag! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...