Gå til innhold

konfirmasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei datter som skal konfirmeres nå.samboern min er ikke pappan hennes.Hun har full familie på begge sider kom kommer.Normalt og be mine svigerforeldre som ikke er hennes besteforeldre?

Videoannonse
Annonse
Gjest BareBea
Skrevet

Jeg har ei datter som skal konfirmeres nå.samboern min er ikke pappan hennes.Hun har full familie på begge sider kom kommer.Normalt og be mine svigerforeldre som ikke er hennes besteforeldre?

Det finnes det ingen fasit på, det kommer an på hvor lenge du og samboeren din har vært sammen, hvor nært forhold hun har til hans foreldre, og sist men ikke minst; om hun ønsker at de skal være der på dagen sin.

Min datter skal også konfirmeres, og min samboers foreldre er ikke invitert, dette fordi min datter bare har hilst på de en 4-5 ganger pga avstand og fordi det ikke føles naturlig for noen av partene. Min datter skal der i mot ha sin fars svigerforeldre, da hun ser disse ganske ofte. Dette er det som ligger naturlig for oss på begge sider - og som passer for oss.

Skrevet

Da eldste vår ble konfirmert ble også stefars foreldre og søsken invitert, likedan stemors foreldre og søsken. Hun har vokst opp med et godt forhold til stefamiliene sine, og vi alle kjenner hverandre veldig godt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå er ikke jenta her så gammel, men når den tid kommer og vi fortsatt er sammen så vil det være naturlig å be min familie også. Altså mine foreldre, mine søsken og min mormor(om hun fortsatt lever) kanskje den ene tanten min også. Det er fordi det er som hennes familie det også. Hun kaller dem bestemor, bestefar, onkel, tante og oldemor. Så noe annet ville vært veldig unaturlig for oss. Så det kommer jo helt ann på hvilket forhold hun har til din samboers familie som alle skriver.

Anonym poster: c318750d9a0b37f75244548790fe8228

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...