AnonymBruker Skrevet 23. april 2013 #1 Skrevet 23. april 2013 Jeg har et uavklart forhold til en fyr. Det vil si, vi startet som elskere, ble veldig gode venner og nå er det noe mer, det sier han også, men han vil ikke definere oss som kjærester. Vi chatter mye hver dag, besøker hverandre ofte og har vært på ferie sammen. I mine øyne gjør vi og er vi alt kjærester gjør/er, men han som aldri har hatt et seriøst forhold holder igjen i forhold til definisjonen, slik jeg oppfatter det. Vi har det veldig fint når vi er sammen, men når vi ikke er sammen er det verre. Jeg har det kjipt fordi jeg er usikker på hans følelser. Jeg har prøvd å fortelle han det, men vi kommer ikke lenger. En ting som er veldig vondt for meg er at han har en bestevenninne som han for omlag et år siden prøvde å ha sex med. Det skjedde visst flere ganger, men de gjennomførte ikke noe samleie fordi hun visstnok var for trang ( yeah, herlig å vite) og fordi han ikke hadde kondom. Etter en periode med roting sa hun at hun ikke ønsket noe forhold og at hun var redd for å miste han som venn. Etter det har de bare vært venner, men de går ut å spiser middag, bare de to og drar ut å drikker seg full. Han har pleid å overnatte på sofaen hennes, men det har jeg bedt han om ikke å gjøre. Han snakker om at de to lenge har snakket om å dra på tur sammen, og da jeg spurte om de kom til å dele rom så bekreftet han det. Har jeg grunn til å være sjalu? Det gjør så inni helvete vondt, men han bare avfeier det med at jeg ikke har noe å være engstelig for. Hva sier dere? Anonym poster: 2d3b86119e06116b89ad7df83cd77ddd
AnonymBruker Skrevet 23. april 2013 #2 Skrevet 23. april 2013 Han er ikke interessert i å bli sammen med deg, han vil bare ha noen. Kom deg bort fra ham! Anonym poster: fd963e47194f905022e8704f4a16d98e 5
AnonymBruker Skrevet 23. april 2013 #3 Skrevet 23. april 2013 Alle fortjener bedre enn det! Anonym poster: fd963e47194f905022e8704f4a16d98e 2
Sjokoladenøtt Skrevet 23. april 2013 #4 Skrevet 23. april 2013 Dump idioten, hvafaen? De skal da ikke ligge på samme rom og drikke seg dritings sammen, det er jo bare doomed hele greia. Nei, fysj, det finnes mye bedre mannfolk der ute! Han der er tydelig ikke noe å samle på.. Han er ikke ute etter deg, sorry to say, men hvis han dilter rundt med andre jenter når han burde vært forelska så er det ikke bra.. Om han snakker mye med deg, så vet man aldri om han snakker like mye med hu andre... 3
AnonymBruker Skrevet 24. april 2013 #5 Skrevet 24. april 2013 Ts her. Flere svar? Anonym poster: 2d3b86119e06116b89ad7df83cd77ddd
Nettinettet Skrevet 24. april 2013 #6 Skrevet 24. april 2013 Jeg vet det ikke hjelper at noen sier at du fortjener bedre, eller at du må komme deg unna han. For når dere er sammen så har dere det fantastiskt ikke sant? Du føler at han gir av seg selv 100% og at han virkelig er der du er, følelsesmessig. Så det jeg vil, er at du skal kjenne på de følelsene du har når dere ikke er sammen. Disse følelsene som skaper usikkerhet, sjalusi og vonde tanker. Disse følelsene som du ikke hadde hatt hvis han ikke virkelig var fortelsket i deg og så for seg at det kunne bli deg og han. Da hadde det også vært deg han gikk ut å spiste med, drakk seg full med og du hadde vært besteveninnen hans. Du fortjener bedre, og det tror jeg du også vet, og jeg håper at du ikke vil kaste bort mere tid på noe som er bra 50% av tiden, når du kan åpne døren mot det som vil være bra 100% av tiden! Jeg har vært der du er, så jeg vet hvor vanskelig det er, men jeg er stolt over at jeg så hva jeg fortjener, og det håper jeg du også gjør! Klem! 4
AnonymBruker Skrevet 25. april 2013 #7 Skrevet 25. april 2013 TS her. Tusen takk for svar! Og dere har selvsagt helt rett. Jeg snakket med han etter å ha lest svarene deres, eller rettere sagt kjeftet han opp. Vi hadde en kjempekjip samtale hvor han sa at han ikke så for seg noen framtid med meg og at det ikke var noe mellom han og denne venninna, men at han så på en henne som ei han potensielt kunne ha et forhold til i fremtida. Han var så brutalt ærlig som han aldri før har vært og jeg sa alt det kjipeste jeg kunne komme på tilbake for å såre han.Vi kranglet og vi gråt. Han sa også at vi hadde det så fint sammen, han har aldri snakket så åpent med noen og at han har håpet at han skulle forelske seg i meg uten at det har skjedd. Foreløpig ihvertfall, sier han Problemet er at vi har det veldig bra sammen seksuelt, og pga det syns jeg det er så vanskelig å bryte med han. Hvor mye av grunnen til at jeg er forelsket i han handler om sex er jeg også usikker på. Han har jo egentlig helt rett i at vi ikke passer sammen og at vi ønsker helt forskjellige ting. Vi snakket sammen i tre timer og han kom på besøk senere på kvelden. Mye grining, prating og kosing..Han mener ikke å være slem, men han er det. Han er den rareste skapningen på denne jord, og bærer veldig preg av at han aldri har vært i noe forhold. Veksler mellom alle slags følelser nå. Jeg vet hva jeg BURDE gjøre, men jeg klarer det ikke. Ikke nå. Anonym poster: 2d3b86119e06116b89ad7df83cd77ddd
Gjest Katten. Skrevet 26. april 2013 #8 Skrevet 26. april 2013 Jesus Maria. Fyren sier han ikke vil ha et forhold. Du vil ha et forhold. Det er da opp til deg å gjøre følgende: a) Akseptere at han ikke vil ha et forhold (ihvertfall ikke på tidspunktet) men fortsatt nyte den gode stunden dere har i lag b) Fjerne deg fra ham Hvorfor i allverden du skal bli forbanna på ham bare fordi han bekrefter det han tidligere har sagt til deg? 3
SmartA Skrevet 26. april 2013 #9 Skrevet 26. april 2013 Kjære deg. HAN ER FAKTISK IKKE INTERESSERT! Når han sier "jeg vil ikke ha noe forhold til deg", så betyr det faktisk "jeg vil ikke ha noe forhold til deg". Brutalt, men sant. Han skal ha kred for å i det minste være ærlig, så ta vare på hjertet ditt og selvrespekten din, og bryt kontakten med fyren. Finn deg en som vil ha deg. Du fortjener vel såpass??? Og jeg VET at dette er j... vanskelig. Jeg vet også at å ikke forholde seg til realitetene NÅ bare er å utsette problemet, og gni ekstra mye salt i egne sår. Trøsteklem til deg! 4
AnonymBruker Skrevet 27. april 2013 #10 Skrevet 27. april 2013 Ts igjen. Jeg har avsluttet det nå. Ikke så ærefullt, men dog. Det gjør vondt, men jeg vet det er riktig. Heldigvis har jeg vært ute en vinternatt før så jeg vet jeg kommer til å ha det helt jævlig en stund, men det går over. Jeg overlever. Takk til alle for svar, dere har dyttet meg i riktig retning. Takk for hjelpen Anonym poster: 2d3b86119e06116b89ad7df83cd77ddd 4
Gjest Tidssone Skrevet 27. april 2013 #11 Skrevet 27. april 2013 Så. Nå kan du ta deg en tur på shopping (tillatt å ta av sparekontoen på dager som dette). Er du heldig, har frisøren en ledig time. Klipp, strip, farg. Innom parfymeriet og kjøp ansiktsmasker. En ny øyeskygge eller lipgloss er heller ikke å forakte. Dersom du får tid, tar du deg en real treningsøkt før du inviterer med noen venninner ut for å spise. Drikk litt vin, men ikke drikk for mye. (Det fører til a) at du ringer ham i natt og b) morgendagen blir helt alldeles forjævlig). 2
SmartA Skrevet 27. april 2013 #12 Skrevet 27. april 2013 Det Tidssone sa. Er sågar tillatt å kjøpe de skoene du har siklet på en god stund. Og en 200-grams sjokolade. Kjør på!
Nettinettet Skrevet 28. april 2013 #13 Skrevet 28. april 2013 Ts igjen. Jeg har avsluttet det nå. Ikke så ærefullt, men dog. Det gjør vondt, men jeg vet det er riktig. Heldigvis har jeg vært ute en vinternatt før så jeg vet jeg kommer til å ha det helt jævlig en stund, men det går over. Jeg overlever. Takk til alle for svar, dere har dyttet meg i riktig retning. Takk for hjelpen Anonym poster: 2d3b86119e06116b89ad7df83cd77ddd Stolt av deg! Jeg vet det er vondt og jeg vet det vil ta tid, og at de gode stundene vil blende deg innimellom og gi deg håp om at han skal se det og angre seg. Men la mobilen ligge, ikke nedverdig deg selv slik jeg gjorde For hadde han sett det samme i de øyeblikkene som du gjorde, ville han vært din nå Nå når tiden har gått ser jeg på de fine øyeblikkene som et hint om hva jeg leter etter og en del av den totalpakka han ikke hadde. Det er deilig når man kommer dit og den dagen du finne den rette vil du være like glad som meg for at du ikke ble værende lengre hos han der.. 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2013 #14 Skrevet 29. april 2013 Takk Nettinettet, du er så klok. Det svinger veldig, akkurat nå gjør det vondt som fy. Han sendte meg flere meldinger natt til lørdag, sikkert i fylla, om hvordan han så for seg meg når han lukket øynene, hørte stemmen min, at han er så feig. Jeg har ikke svart. Som en kompis av meg sa så klok: vil ting bli annerledes om du tar han tilbake? Og det vil det jo ikke. Føler jeg har mistet en veldig god venn som jeg hadde kontakt med nesten døgnet rundt i fire måneder, det er det verste. Men tiden leger alle sår, ikke sant? Anonym poster: 2d3b86119e06116b89ad7df83cd77ddd
Gjest navnelapp Skrevet 29. april 2013 #15 Skrevet 29. april 2013 Ja, tida lekar såra. Gå vidare med heva hovud, du har gjort eit godt valg.
Nettinettet Skrevet 29. april 2013 #16 Skrevet 29. april 2013 Takk Nettinettet, du er så klok. Det svinger veldig, akkurat nå gjør det vondt som fy. Han sendte meg flere meldinger natt til lørdag, sikkert i fylla, om hvordan han så for seg meg når han lukket øynene, hørte stemmen min, at han er så feig. Jeg har ikke svart. Som en kompis av meg sa så klok: vil ting bli annerledes om du tar han tilbake? Og det vil det jo ikke. Føler jeg har mistet en veldig god venn som jeg hadde kontakt med nesten døgnet rundt i fire måneder, det er det verste. Men tiden leger alle sår, ikke sant? Anonym poster: 2d3b86119e06116b89ad7df83cd77ddd Jeg er ikke så veldig klokere enn noen andre, men jeg har lært the hard way alt for mange ganger. Du er kjempe flink som ikke svarer og jeg håper du hører på kameraten din som forteller deg at det ikke vil bli anderledes om du tar han tilbake. Det vet du at det ikke vil bli. Skrekkeksempelet er en eks av meg som maste i ett helt år på å få en ny sjanse og til slutt (i desperasjon og dårlig øyeblikk etter å ha datet mange og ikke funnet noe bedre) så tok jeg han tilbake. 2 måneder etterpå var han helt lik seg selv. Nå er det 3 år siden det ble helt slutt og han maser fortsatt innimellom selv om han har dame.. Poenget er at slike menn forandrer seg ikke, og vi fortjener noen som synes vi er verdens beste og mer enn nok også når de har oss ved sin side!
Sarianne Skrevet 29. april 2013 #17 Skrevet 29. april 2013 Stor klem til deg, TS Det vil bli bedre. Håper Nettinett har rett og du møter en strålende mann senere som vil få deg til å glemme alt om han er
AnonymBruker Skrevet 30. april 2013 #18 Skrevet 30. april 2013 Siste nytt: Fyren legger ut på sin tidslinje på Facebook: (dato) møtte (mitt navn) for første gang. Jeg har oppgitt at jeg på godkjenne tagging så ikke f...om det skal på min tisdlinje. Hva i helvete skal det være godt for?! Men provoserer meg såpass at det blir lettere å gå videre! Ikke godkjent taggen, ikke svart på siste melding, ikke tatt kontakt *stolt* TS. Anonym poster: 2d3b86119e06116b89ad7df83cd77ddd 4
Chloe- Skrevet 30. april 2013 #20 Skrevet 30. april 2013 Åh, herregud for en douche. Vær glad du er kvitt han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå