Gjest Gjest Skrevet 23. april 2013 #1 Skrevet 23. april 2013 Når jeg og samboeren min krangler, kan han si slike ting som at han synst jeg er stygg og fet, dårlig mor, at han aldri burde vert sammen med meg, at han angrer på at han gikk inn i et forhold sammen med meg, om han kan vær så snill å slippe å ha sex med meg, for det byr han rett og slett i mot. Han tar tidligere feil jeg har begått og forteller meg hvor ekkel og elendig jeg er som har gjort dette.. Han sier han reagerer på at ingen andre ser på meg når vi er ute blandt folk, han har alltid vert vant til dette med sine ekser. Vi har hatt uendlig mange slike episoder nå, og jeg kjenner det går ikke lenger ann å bare unnskylde han med at han sa det i sinne.. Jeg blir utrolig lei meg, og kjenner selvtiliten ikke er tilstede i det heletatt etter 6 år i dette forholdet.. Er det noen andre som har opplevd lignende eller har råd?
Karenina Skrevet 23. april 2013 #2 Skrevet 23. april 2013 Les nå det du selv skriver! Klart du skal gå fra ham, slik oppførsel er det ingen som fortjener. 7
Hudærra Skrevet 23. april 2013 #3 Skrevet 23. april 2013 Gå i fra han! Måten han behandler deg på er respektløs og du fortjener så mye bedre. Ingen skulle måtte finne seg i å få slike meldinger slengt i trynet. Han burde skamme seg, fysj! Du har det bedre uten han, tro meg. Been there, done that :/ 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2013 #4 Skrevet 23. april 2013 Les innlegget ditt en gang til. Hva ville du sagt til en fremmed som skrev dette? Anonym poster: 344d7eb50ee52f91fe5b491f6f1d7701 1
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 23. april 2013 #5 Skrevet 23. april 2013 eg har opplevd dette og. det tok meg ti år før eg kom meg ut. det var ti år for mykje!
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2013 #6 Skrevet 23. april 2013 eg har opplevd dette og. det tok meg ti år før eg kom meg ut. det var ti år for mykje! Har dere barn sammen?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 23. april 2013 #7 Skrevet 23. april 2013 Har dere barn sammen? ja, eit barn. det er det einaste positive som kom ut av det forhaldet. naturlegvis er eg glad for sonen min. han er jo eit produkt av meg og min psykopatiske eks, men eg angrar på at eg gjekk inn i forhaldet med han.
Havbris Skrevet 24. april 2013 #8 Skrevet 24. april 2013 Kjære vene, denne mannen uttrykker stor forakt for den kvinnen han lever sammen med, som også er mor til hans barn. Selv om man blir sinna under en krangel så er det ikke greit å snakke så nedsettende til den man krangler med. Hva sier han selv til denne verbale atferden? 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2013 #9 Skrevet 24. april 2013 Hvis han bryter ned selvtilliten din på den måten, må du avslutte forholdet. Anonym poster: 41d9446864defd3265d46dc95630f875
Gjest Sunheart Skrevet 24. april 2013 #12 Skrevet 24. april 2013 Kom deg til helvete vekk :rope: Been there, done that. Ikke la han ødelegge deg!!
AnonymBruker Skrevet 24. april 2013 #13 Skrevet 24. april 2013 Det du beskriver er ikke krangling, men psykisk mishandling. Ingen skulle leve med det, og ingen andre enn den som driver med det kan endre det. Jeg håper for din skyld at du bestemmer deg for at du ikke tolererer det - og at du tar konsekvensen av det og flytter ut. Lykke til!! Anonym poster: 653049d40cdf02129cd144636fdf9270 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2013 #14 Skrevet 24. april 2013 Ikke gå,løp fortere en f....... Anonym poster: cb56f7d672c4ed418146cfec868d50a1 1
lancome. Skrevet 24. april 2013 #15 Skrevet 24. april 2013 Du fortjener så mye bedre! Greit nok, i krangler blir man sure og sier mye man ikke mener, men når han begynner å angripe deg på den måten der, må noe gjøres. Jeg tror du selv vet hva du burde gjøre ts ..
Steinar40 Skrevet 24. april 2013 #16 Skrevet 24. april 2013 Ufattelig at noen finner seg i å bli behandlet slik.
Gjest Mann Skrevet 24. april 2013 #17 Skrevet 24. april 2013 Du burde gå eller stille ultimatum om at han søker hjelp hvorav siste alternativ betyr "Jeg gir deg EN sjangse til". Jeg var i et forhold med en dame som behandlet meg på lignende måte. Nå sitter jeg her et år etterpå det ble slutt med knust selvbilde og ettervirkninger. Jeg vil ha en ny jente men tørr ikke. Trekker meg bare unna...fordi jeg er redd alle jenter er som henne selv om fornuften min sier noe annet. Ikke bli i et slikt forhold. Det ødelegger deg fullstendig.
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2013 #18 Skrevet 24. april 2013 Jeg hadde nok stukket lenge før det ble så ille, hadde ikke tatt veldig mange slike episoder før jeg hadde stukket. Uansett om han mener det han sier eller bare er en dramaqueen som "smører på" for å få mer slagkraft i kranglene, så er den slags oppførses helt og holdent uakseptabelt. Følg de andres råd, les innlegget og lat som om du leser om en annens tragedie, hva ville du ha anbefalt vedkommende?
Gjest L Skrevet 24. april 2013 #19 Skrevet 24. april 2013 Jeg vet ikke. Er dette noe som kommer opp når dere begger er rasende, og krangelen er på sitt mest opphetede??? Begge parter kan si mye stygt i slike situasjoner. 6 år er mange år investert, har dere barn? Ikke særlig bra for barn om familien bryter opp. Tror man kan reparere forhold, så lenge ting ikke har gått for langt. Har han noen personlige problem for tiden? Som kan gjøre at han mister selvkontrollen? Er det noe du føler du kan jobbe med?
LukaFrost Skrevet 24. april 2013 #20 Skrevet 24. april 2013 Jeg blir stadig overrasket over hva fokl finner seg i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå