Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har så vondt, ibux helper ikke, nelik helper lit. Har ikke råd til tannlege. Har flere regniger jeg må betale, innkasovarsler, eksamen nermer seg.

Føler for å bare rive av meg hode og grave meg ned. Og jeg som var så flink og slap vinter deprisjon i år. Hva helper det, når alt går til helvette nå. Det tragisk av alt er at jeg er 20 år, jeg burde ha økonomien min i orden, men alt er bare rot, rot og mer rot

Anonym poster: 3116e4d50b544a5c1eeb2460af00f41b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Får ikke sove, er det noe som har andre tips en ibux og nelik

Anonym poster: edaff0de2d79faa8e5869251eb26970f

AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke ringe tannlegen i morgen tidlig og forklare situasjonen din, det må da være mulig med en nedbetalingsplan? Du MÅ jo til tannlegen, tannpine går ikke over, og om den gjør det, så gjør den bare det for en liten stund, du kan ikke gå rundt med de smertene der. Ibux og de vanlige tablettene du får reseptfritt hjelper lite mot tannpine. Pinex Forte hjelper, men du må ha resept for å få det.

Anonym poster: 9c181d270d8c55f2bb316601cbe8c734

AnonymBruker
Skrevet

Prøv å hold iskaldt vann i munnen, for å prøve å få fokuset bort fra tannpinen. Tannpine er helt forferdelig, så jeg føler med deg. Jeg har skadet meg flere ganger og vært syk, men de smertene en får fra tannpinen , er det mest vondeste jeg har vært gjennom.

Anonym poster: 9c181d270d8c55f2bb316601cbe8c734

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...