Gjest Badabing Skrevet 24. april 2013 #21 Skrevet 24. april 2013 Er du litt flink med hår, kan du sikkert få det til. Jeg klarer det ikke. Synes dessuten at GHD er oppskrytt som rettetang også, men det virker som det stort sett bare er jeg som synes det.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2013 #22 Skrevet 24. april 2013 Jeg har hatt min GHD i 6 år, og den er like god som før. Så selv om den koster litt så får du noe som varer! Anonym poster: e776b3056c4b96411e839a25b9e67264
Gjest lillian- Skrevet 24. april 2013 #23 Skrevet 24. april 2013 (endret) Jeg ser at det er flere som anbefaler GHD. Når dere snakker om GHD....mener dere da den som er avbildet eller merket generelt? Ser at GHD har mange forskjellige rettetang. Endret 24. april 2013 av lillian-
Gjest crazycatlady Skrevet 25. april 2013 #24 Skrevet 25. april 2013 Ghd! Ingen over, ingen ved siden! Min er lilla. Elsk!
Campanula Skrevet 25. april 2013 #25 Skrevet 25. april 2013 Absolutt ikke meningen å kuppe tråden, men ble bare veldig nysgjerrig når det først er snakk om rettetang og ghd Dere som har ghdtenger, bruker dere den til å krølle håret også? Har en billig og ganske middels ok rettetang. Ønsker meg en fra ghd, men synes det er mye penger ettersom den jeg har fungerer litt og jeg retter ikke håret så ofte. Men så pleier jeg å krølle håret av og til (egentlig oftere enn jeg retter det), så har også lyst å kjøpe et krølleverktøy. Derfor vurderer jeg å kjøpe ghd-rettetang for å både krølle og rette håret - altså ett verktøy i stedet for to. Noen som har noen synspunkter på dette? Hva krøller du håret med nå, da? Jeg bruker den billige choline-rettetangen min til å lage krøller, det fungerer like bra som med GHD.
j23 Skrevet 25. april 2013 #26 Skrevet 25. april 2013 Hva krøller du håret med nå, da? Jeg bruker den billige choline-rettetangen min til å lage krøller, det fungerer like bra som med GHD. Bruker den rettetanga jeg har fra før. Usikker på hvilket merke det er. Det funker ganske bra, men synes den hakker litt i håret, altså glir ikke kjempelett over håret hvis du skjønner. Og kanskje det går raskere men en ny tang, varmere og fortere varm osv.
ilc Skrevet 25. april 2013 #27 Skrevet 25. april 2013 Er du litt flink med hår, kan du sikkert få det til. Jeg klarer det ikke. Synes dessuten at GHD er oppskrytt som rettetang også, men det virker som det stort sett bare er jeg som synes det. Neida, jeg er enig. Liker min Cloud Nine (som også fås kjøpt på FeelUnique og visstnok er laget av de som begynte med GHD (?)) VELDIG mye bedre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå