Gå til innhold

Hvilke rettetang vil du anbefale

Anbefalte innlegg

Gjest lillian-
Skrevet

Har tenkt å kjøpe en rettetang som gir glans og som ikke skader håret så den skal helst gi fuktighet i form av damp eller lignende. Har ikke krøller eller noe så den trenger ikke å være ekstrem.

Noen erfaringer med en dere vil anbefale?

Skrevet

Nå har jeg veldig krøllet hår, så jeg valgte å gjøre en liten investering når jeg først skulle kjøpe en rettetang. Angrer ikke et sekund! GHD-serien er virkelig til å anbefale! Jeg har i alle fall denne:

GHD%20Pink%20Styler1---1.jpg

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg har en fra GHD. Fikk den til jul, så aner ikke hva den koster, men den er fantastisk. Jeg liker at den er såpass bred, for jeg har ganske langt krusete hår som skal rettes ut.

GHD%20WIDE%20PLATES.jpg

Skrevet

Helt klart GHD! Ingen over, ingen ved siden av :D

Skrevet

Jeg har hørt gode og mindre gode ting om Coroliss (?) K2 tangen som tilfører håret arganolje mens man retter håret, veldig lyst til å teste denne, men så har jeg tynt og typisk nordisk hår som faller sammen av for mye fukt så er jeg er veldig usikker. Noen som har testet denne?

Skrevet

Jeg har en billig til 200 fra Clas Ohlson som heter Choline. Jeg er fornøyd med den, selv om den kan føles litt plastikk-billig. Jeg har fått låne GHD av en venninne, så jeg har prøvd begge delene. GHD er definitivt best, men Choline er bra nok.

Skrevet

Jeg har en fra GHD. Fikk den til jul, så aner ikke hva den koster, men den er fantastisk. Jeg liker at den er såpass bred, for jeg har ganske langt krusete hår som skal rettes ut.

GHD%20WIDE%20PLATES.jpg

Jeg har også denne, og er veldig fornøyd.

Jeg har tykt hår med en del krøller, og de billigere rettetengene jeg har prøvd gjør håret slett først, men etter en liten stund blir håret mye "luftigere" igjen (vanskelig å forklare hva jeg mener :fnise: ). Så av de tengene jeg har prøvd er det kun GHD som har gitt den effekten jeg ønsker; slett, "rett ned"-hår.

Kjøpte gjennom feelunique, siden det var mye billigere enn å kjøpe hos frisør.

OT: hvordan bøyer man egentlig ordet ei tang? :P

Gjest lillian-
Skrevet (endret)

GHD%20WIDE%20PLATES.jpg

Er denne en sånn en som det kommer damp ut av?

Endret av lillian-
Skrevet

Jeg har både GHD og Choline fra Clas ohlson.

Og jeg opplever at begge er helt ok, GHD litt lettere gjennom håret, men choline gjør håret rettere pr stryk. Men jeg syns faktisk ikke det er stor forskjell.. Nå er det ingen fancy duppeditter i tilleg på rettetengene da.

Jeg opplever også at det er hvilket varmebeskyttende produkt jeg bruker som er viktigst for fuktighet og hårkvaliteten etterpå.

Skrevet

Jeg opplever også at det er hvilket varmebeskyttende produkt jeg bruker som er viktigst for fuktighet og hårkvaliteten etterpå.

Hvilken varmebeskyttelse synes du funker best, da?

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg har tykt hår med en del krøller, og de billigere rettetengene jeg har prøvd gjør håret slett først, men etter en liten stund blir håret mye "luftigere" igjen (vanskelig å forklare hva jeg mener :fnise: ). Så av de tengene jeg har prøvd er det kun GHD som har gitt den effekten jeg ønsker; slett, "rett ned"-hår.

Jepp, skjønner hva du mener, har det på nøyaktig samme måte. GHD er som en helt ny verden for ronja-røverdatter-håret mitt.

OT: tang - tangen - tenger - tengene

går jeg ut ifra.

Er denne en sånn en som det kommer damp ut av?

nope.

Gjest lillian-
Skrevet (endret)

Hva koster det å få den hit da? Man må vel betale toll og sånn?

Hva koster den hos frisør?

Endret av lillian-
Skrevet

Jeg har også rettetang fra GHD og er superfornøyd. De koster en del, men om du retter ut håret ofte så er det verdt hver eneste krone.

Annonse
Gjest Raindrops
Skrevet

Hva koster det å få den hit da? Man må vel betale toll og sånn?

Hva koster det hos frisør?

Feelunique betaler deg tilbake det beløpet du eventelt må ut med i forbindelse med å få pakken inn i landet, så i alle tilfeller vil det nok bli billigere å kjøpe den der.

• Liker 1
Skrevet

Hvilken varmebeskyttelse synes du funker best, da?

Jeg er blitt veldig glad i den fra kérastase :)

Skrevet

Absolutt ikke meningen å kuppe tråden, men ble bare veldig nysgjerrig når det først er snakk om rettetang og ghd ;)

Dere som har ghdtenger, bruker dere den til å krølle håret også? Har en billig og ganske middels ok rettetang. Ønsker meg en fra ghd, men synes det er mye penger ettersom den jeg har fungerer litt og jeg retter ikke håret så ofte. Men så pleier jeg å krølle håret av og til (egentlig oftere enn jeg retter det), så har også lyst å kjøpe et krølleverktøy.

Derfor vurderer jeg å kjøpe ghd-rettetang for å både krølle og rette håret - altså ett verktøy i stedet for to. Noen som har noen synspunkter på dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...