Gå til innhold

Bukett til denne kjolen?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei. Jeg grubler og grubler og har sikkert sett på flere hundre bilder av brudebuketter på nettet, men jeg klarer ikke å bestemme meg helt for hva jeg vil ha.

Kanskje noen av dere flinke KG-bruder har noen ideer?

Jeg skal ha kjolen som er i midten på nederste rad her:

http://www.kristinsbrudesalong.no/kb_brudekjoler10.jsp

Kjolen er ganske gylden i fargen.

Jeg har lyst på en bukett i sterke farger, helst knallrødt, gjerne også med innslag av gult. Jeg tror også at jeg har lyst på en bukett som henger litt.

Noen forslag?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hei igjen.

Lunacia: Den første buketten du linket til har faktisk vært min favoritt en stund. Tror kanskje jeg skal ta med bilde av den til blomsterbutikken når jeg skal bestille bukett. Kunne tenkt meg noe ala den, men kanskje med innslag av gult istedet for de hvite blomstene.

Skrevet
Lunacia: Den første buketten du linket til har faktisk vært min favoritt en stund. Tror kanskje jeg skal ta med bilde av den til blomsterbutikken når jeg skal bestille bukett. Kunne tenkt meg noe ala den, men kanskje med innslag av gult istedet for de hvite blomstene.

Ja, det burde jo la seg gjøre. :)

Skrevet

Litt off topic.....

Hvorfor skal dere bestille brudebuketten selv, iflg tradisjonen skal mannen ordne den ?? Bare nysjerrig jeg altså... :-)

Skrevet

Definitivt den første over her:

røde roser med inslag av liljer

Skrevet
Litt off topic.....

Hvorfor skal dere bestille brudebuketten selv, iflg tradisjonen skal mannen ordne den ??  Bare nysjerrig jeg altså...   :-)

Det tror jeg de fleste har svart på før. Min kjære vil ikke velge blomster til meg han.. (latskap?? :wink: )

Skrevet
Litt off topic.....

Hvorfor skal dere bestille brudebuketten selv, iflg tradisjonen skal mannen ordne den ??  Bare nysjerrig jeg altså...   :-)

Man velger de tradisjoner man liker selv. Det er da ikke et tvangs-bryllup? Tror ingen ser rart på meg om jeg ordner buketten. Det er en av detaljene jeg synes er gøy.

M

Skrevet

Ja, Tex, menn har ofte en tendens til å være "late" når det gjelder enkelte ting... Min kjære ville ordne blomstene, både buketten og pynten ellers og jeg fikk ganske hetta 3 uker før bryllupet, når han ikke hadde bestilt noen verdens ting.. :hoho:

M. jeg lurte bare jeg altså, ingen som nevnte noe om tvang her i gården. Var bare litt nysjerrig, på hvorfor man velger å ordne den selv. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...