Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Eg har vore med under handsaminga av saka både i tingretten og no i lagmansretten, og ettersom det ikkje finst prov i det heile kunne saka like gjerne vera ein syngjekonkurranse henta frå Wagner sitt meisterverk Die Meistersinger von Nürnberg: '

I neste månad er det 200 år sidan Wagner vart fødd, og no lyt me gjengje ein del lovord for dei som ikkje kjem i hug Wagner. Paderewski kalla operaen : "The greatest work of genius ever achieved by any artist in any field of human endeavour." H.D. Mencken hevda "It took more skill to plan and write it than it took to plan and write the whole canon of Shakespeare."

W.H. Auden kalla Wagner "perhaps the greatest genius who ever lived."

Alle opptaka med unnatak av Beckmesser er henta frå 1967-innspelinga åt Kubelik, diverre var det ikkje råd å finne opptak av Thomas Hernsley som Sixtus Beckmesser på Youtube. Eg kan elles nemne at han diverre døydde for 11 dagar sidan, noko som har gått sterkt inn på meg.

http://www.gramophon...r-von-nürnberg

Men førestell dykk fylgjande (dette er slik eg ser føre meg saka):

Dommaren opnar retten med å syngje ein song om sjølvbedrag og førestellingar utan grunnlag i røynd:

Rune Øygard presenterar seg:

Den kjærlege kona fortel om truverde åt ektemaken:

Jenta gjer freistnad på ein song:

Dommaren kunngjer avgjerda åt juryen:

Endret av Rskre
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Får ikkje til å leggja til meir enn ein Youtube-film per innlegg, så då lyt eg byrja ovanfrå.

Dommaren opnar retten med å syngje ein song om sjølvbedrag og førestellingar utan grunnlag i røynd:

Endret av Rskre
Skrevet

Jenta gjer freistnad på ein song:

Skrevet

Dommaren kunngjer avgjerda åt juryen:

Skrevet

Jeg er Wagner-tilhenger. Men du mista meg i sammenligninga med Vågå-saken.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Wagner handler om hevn og hat. Ikke tilhenger.

Anonym poster: d89face3b33cba3260260eed3aa61c2b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...