AnonymBruker Skrevet 23. april 2013 #1 Skrevet 23. april 2013 Jeg har innstallert et spill. På Google Play så sto det at den var ok for min telefon. Lastet den ned. Den virket ikke. Mange flere som har hatt problemer ser jeg av kommentarene. Så kom de med en fix. Problemet er at den firste appen var på 23 MB. Det var helt ok. Fixen er på 0,9 GB. Ergo så er det ikke plass til oppdateringen på selve telefonen. Jeg har god plass på minnekortet. Saken er at jeg ikke får flyttet spillet over på minnekortet. Er det noen måte jeg kan tvinge det på? Jeg bruker en App manager for å holde styr på appene mine og den sier i fra når ting kan flyttes over på minnekortet. Tror den jeg bruker heter AppMgr III. Litt surt for jeg vil gjerne spille dette spillet samt at jeg har betalt 35 kroner for det. Anonym poster: 72556401dfe987caaa2d340c2b9e3610
Neket Skrevet 23. april 2013 #2 Skrevet 23. april 2013 Du kan ikke slette noen av de andre appene dine, eller flytte dem over på minnekortet til du har fått spillet opp og gå? Om du kobler mobilen til PC og ordner det derfra da? Jeg har bare et Android nettbrett, så er ikke så fryktelig bevandret i det... Har iPhone og der var en app-oppdatering (TomTom GPS) såpass stor at jeg ikke hadde nok minneplass på telefonen, men ved å oppdatere via iTunes var det ikke noe problem. Og når android-fansen sier apple er så dumme, vil jeg anta at ditt problem burde kunne løses enklere?
AnonymBruker Skrevet 24. april 2013 #3 Skrevet 24. april 2013 TS her. Jeg har flyttet alle apper som kan flyttes over på minnekortet. Jeg har noen apper som kom med telefonen som jeg ikke får slettet selv om jeg ikke bruker de. Har lastet ned noen apper også og der er det jevnt fordelt om de kan lagres på minnekortet eller krever å bli installert på selve telefonene. Min første smarttelefon så jeg er ikke helt stødig i dette, men har prøvd å lese meg litt opp. Anonym poster: 72556401dfe987caaa2d340c2b9e3610
AnonymBruker Skrevet 24. april 2013 #4 Skrevet 24. april 2013 Jeg har innstallert et spill. På Google Play så sto det at den var ok for min telefon. Lastet den ned. Den virket ikke. Mange flere som har hatt problemer ser jeg av kommentarene. Så kom de med en fix. Problemet er at den firste appen var på 23 MB. Det var helt ok. Fixen er på 0,9 GB. Ergo så er det ikke plass til oppdateringen på selve telefonen. Jeg har god plass på minnekortet. Saken er at jeg ikke får flyttet spillet over på minnekortet. Er det noen måte jeg kan tvinge det på? Jeg bruker en App manager for å holde styr på appene mine og den sier i fra når ting kan flyttes over på minnekortet. Tror den jeg bruker heter AppMgr III. Litt surt for jeg vil gjerne spille dette spillet samt at jeg har betalt 35 kroner for det. Anonym poster: 72556401dfe987caaa2d340c2b9e3610 Kan du ikke laste ned fixen på minnekortet istedet for på telefonen? Anonym poster: 105aa4c2943333655a8548ece7992534
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå