Gjest anonym_TS Skrevet 23. april 2013 #1 Skrevet 23. april 2013 Hei. For bare 1 uke siden ble hjertet mitt knust av en mann som ikke ville ta forholdet et steg videre på grunn av at han må fokusere på jobb og trening... I helgen traff jeg en fantastisk gutt via noen felles bekjente, og vi har sendt noen meldinger frem og tilbake. Vi har så lik humor, så ler høyt hver gang han skriver noe. Han underholder meg virkelig, og jeg "glemmer" litt at jeg har kjærlighetssorg. Vet det kan være mange forvirrende følelser, og jeg er virkelig ikke følelsesmessig i balanse enda. Men han lurte på om jeg ville bli med å gå tur med han og hunden i morgen. Og jeg vet helt ærlig ikke hva jeg skal gjøre eller svare. Er virkelig ikke klar for å utsette meg følelsesmessig i en ny person når jeg ikke er kommet over min "ex" (vi holdt på i 7 mnd). Men på en annen side kan det jo være fint å starte livet sitt igjen? Eller er det bare tull det jeg holder på med nå? Forvirret liten spurv som gjerne ser etter flere synspunkter
AnonymBruker Skrevet 23. april 2013 #2 Skrevet 23. april 2013 Dra og kos deg. Husk å ikke prate om eksen på første date, men uttrykk at du ikke har lyst å rushe inn i noe nytt uten å være helt klar for det. Å deite litt, ta det rolig og se om dere kanskje kan bli noe mer og noe betydningsfylt. Anonym poster: deaefd6b4dbe425faf1376d4874d18c9
AnonymBruker Skrevet 23. april 2013 #3 Skrevet 23. april 2013 AB over her, skulle skrive: *uttrykk før det blir seriøst (at du ikke har lyst å skynde deg inn i noe nytt) Anonym poster: deaefd6b4dbe425faf1376d4874d18c9
Gjest ole Skrevet 23. april 2013 #4 Skrevet 23. april 2013 Enig ta turen og kos deg, om du føler at det blir litt feil kan du jo bare ha en avtale med en venn/veninne om sende deg en tekst melding om at noe har skjedd og at du må gå :-)
Gjest Dina Skrevet 23. april 2013 #5 Skrevet 23. april 2013 Ja, det er bare fint for deg! Du kan kose deg, slappe av og få litt god oppmerksomhet. Ingenting er bedre mot kjærlighetssorg enn det!
Gjest Anonym_TS Skrevet 23. april 2013 #6 Skrevet 23. april 2013 TS her. Tusen takk for svar, skal dra og møte han i morgen.. Han er flink til å få meg på andre tanker, så kan vel ikke bli så ille. Får heller bare ikke tenke for mye og heller dra ut å kose meg. Er jo forsåvidt ikke sikkert det er noe "date" heller, for alt jeg vet.. Håper iallefall det blir bra, og at det får meg på andre tanker. Og håper jeg eventuelt får frem at jeg ikke er klar for forhold enda, og at jeg har behov for å ta det suuuupersakte fremover.. Noen gutter kan vel bli litt rastløse og utålmodige av slikt?
Hapa Skrevet 23. april 2013 #7 Skrevet 23. april 2013 Det høres absolutt ikke ut som TS er klar for et nytt forhold ennå, da synes jeg det blir feil å takke ja til en date. Sjansene er store for at han i beste fall blir en rebound, det er ikke noen god oppførsel! Da er det mere voksent og si det som det er, at du ikke er klar for noe seriøst. Ikke spill noe spill bare fordi du ønsker å føle deg litt bedre, det kan bli vondt for ham...
Gjest anonym_TS Skrevet 23. april 2013 #8 Skrevet 23. april 2013 Helt enig med deg Hapa - er jo derfor jeg tenker å være helt ærlig i fra starten om at jeg ikke er klar for noe forhold enda, for det virkelig ikke. Får altfor fort dårlig samvittighet, og har erfart hvor vondt det er å bli "lurt", så har ingen intensjoner om å gjøre det Men som jeg nevnte, er det vel ikke skadelig å møtes å ha det morsomt med noen? Hvis det ikke er intensjonene hans, får jeg respektere det. Er ikke på utskikk etter en rebound heller. Men erfaringsmessig er det jo en slags bekreftelse man søker om man har blitt avvist. Dumt å la seg lure av slike følelser når man er i en slags sorgprosess. Men nå er det uansett for seint, så får bare være klar på mine intensjoner fra starten av, men skal forsøke å kose meg så godt det lar seg gjøre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå