AnonymBruker Skrevet 23. april 2013 #1 Skrevet 23. april 2013 Jeg tror at når en person har dårlig selvfølelse og selvtillit, smitter det over på andre. To siste kjærestene mine har det blitt slutt med, følelsene deres ble mer vennskapelige. Jeg tror jeg får tilbake det jeg gir ut, dvs, jeg føler ikke jeg er bra nok, finner feil ved meg selv, og når jeg ikke selv mener jeg er bra nok til å være kjæreste, så synes ikke de det heller. Det var ingen feil med de to, de er begge voksne, ordentlige menn. Anonym poster: 933580bc4c0590f3de62ebf354360bf6
Gjest Inggolf Skrevet 23. april 2013 #2 Skrevet 23. april 2013 jeg forstår dem godt jeg, at de mister interessen av det... Jeg hadde ikke holdt ut med en person som rakker seg selv ned, påpeker feil og mangler ved seg selv (tydeligvis veldig ofte) eller er så usikker på seg selv at halvparten kunne ha vært nok..Hadde nok blitt sprø i lengden av å hatt en sånn venninne også... Jobb med selvfølelsen, selvtilitten og ego ditt TS
AnonymBruker Skrevet 23. april 2013 #3 Skrevet 23. april 2013 jeg forstår dem godt jeg, at de mister interessen av det... Jeg hadde ikke holdt ut med en person som rakker seg selv ned, påpeker feil og mangler ved seg selv (tydeligvis veldig ofte) eller er så usikker på seg selv at halvparten kunne ha vært nok..Hadde nok blitt sprø i lengden av å hatt en sånn venninne også... Jobb med selvfølelsen, selvtilitten og ego ditt TS Jeg skjønner det også godt, jeg prøver å gjøre noe med det, men det er vanskelig å prøve å "overbevise" meg selv om at jeg faktisk er bra nok Anonym poster: 933580bc4c0590f3de62ebf354360bf6
Gjest Inggolf Skrevet 23. april 2013 #4 Skrevet 23. april 2013 Jeg skjønner det også godt, jeg prøver å gjøre noe med det, men det er vanskelig å prøve å "overbevise" meg selv om at jeg faktisk er bra nok Anonym poster: 933580bc4c0590f3de62ebf354360bf6 når du selv ikke synes du er bra nok- hvem andre skal synes det da?
AnonymBruker Skrevet 23. april 2013 #5 Skrevet 23. april 2013 når du selv ikke synes du er bra nok- hvem andre skal synes det da? Sant det, men er lei av å ødelegge for meg selv Anonym poster: 933580bc4c0590f3de62ebf354360bf6
Nettinettet Skrevet 23. april 2013 #6 Skrevet 23. april 2013 Det handler om at du må bestemme deg. Bestemme deg for å se at du er bra nok, og jobbe med å opprettholde de gode følelsene i deg og ikke dra deg selv ned. Tenk at du har fått deg flotte kjærester,det i seg selv bør fortelle deg at verdien din egentlig er veldig god. Men kanskje de gjorde deg usikker, fordi du krever litt for mye av partnerne dine? At du kanskje bør prøve å ikke trenge bekreftelser fra andre for å føle deg vel?
AnonymBruker Skrevet 23. april 2013 #7 Skrevet 23. april 2013 Jeg tror at når en person har dårlig selvfølelse og selvtillit, smitter det over på andre. To siste kjærestene mine har det blitt slutt med, følelsene deres ble mer vennskapelige. Jeg tror jeg får tilbake det jeg gir ut, dvs, jeg føler ikke jeg er bra nok, finner feil ved meg selv, og når jeg ikke selv mener jeg er bra nok til å være kjæreste, så synes ikke de det heller. Det var ingen feil med de to, de er begge voksne, ordentlige menn. Anonym poster: 933580bc4c0590f3de62ebf354360bf6 Har du forsøkt å snu litt på det? Kanskje du omgås og søker "feile" folk? Attractions of Inspiration and Attractions of Deprivation Anonym poster: 1f0942795771a57b2a43dd532e11e959 Anonym poster: 1f0942795771a57b2a43dd532e11e959
AnonymBruker Skrevet 23. april 2013 #8 Skrevet 23. april 2013 Det handler om at du må bestemme deg. Bestemme deg for å se at du er bra nok, og jobbe med å opprettholde de gode følelsene i deg og ikke dra deg selv ned. Tenk at du har fått deg flotte kjærester,det i seg selv bør fortelle deg at verdien din egentlig er veldig god. Men kanskje de gjorde deg usikker, fordi du krever litt for mye av partnerne dine? At du kanskje bør prøve å ikke trenge bekreftelser fra andre for å føle deg vel? Inners inne vet jeg at jeg er bra nok, har blitt fortalt det mange ganger, av familie og venner, men noe gjør at når jeg forelsker meg, begynner jeg å finne feil ved meg selv, jeg forteller dem det ikke, men jeg viser det vel på væremåten min, kanskje jeg blir "krevende" på en måte eller klengete. Vanskelig dette Anonym poster: 933580bc4c0590f3de62ebf354360bf6
AnonymBruker Skrevet 23. april 2013 #9 Skrevet 23. april 2013 Jeg er trygg på meg selv når det gjelder å være en god venn og i jobb, men når det kommer til kjærester, er plutselig alle andre så mye bedre, hvorfor skal han egentlig ha lyst å være med meg Anonym poster: 933580bc4c0590f3de62ebf354360bf6 1
Nettinettet Skrevet 23. april 2013 #10 Skrevet 23. april 2013 Jeg er trygg på meg selv når det gjelder å være en god venn og i jobb, men når det kommer til kjærester, er plutselig alle andre så mye bedre, hvorfor skal han egentlig ha lyst å være med meg Anonym poster: 933580bc4c0590f3de62ebf354360bf6 Dette som du sliter med er det veldig mange som sliter med, og det skaper så mange problemer for de som har det slik. Jeg har vært helt lik selv og jeg har lært meg å takle det ved å hele tiden jobbe med meg selv og fremheve det positive ved meg selv. Han siste som jeg datet klarte alikevell å få frem det verste i meg ved å trykke på knappene jeg trodde ikke var trykkbare lenger. Usikkerheten flommet over, (egentlig av god grunn) og jeg ble den usikre jenta jeg ikke ønsker å være. Jeg tror det ofte handler om at vi vet hva vi fortjener også, og usikkerheten vi føler ikke bare har med om vi er bra nok men at vi vet at de kanskje ikke er bra nok for oss. At de ikke gir oss det vi trenger for å ha det bra i forholdet.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2013 #11 Skrevet 23. april 2013 Dette som du sliter med er det veldig mange som sliter med, og det skaper så mange problemer for de som har det slik. Jeg har vært helt lik selv og jeg har lært meg å takle det ved å hele tiden jobbe med meg selv og fremheve det positive ved meg selv. Han siste som jeg datet klarte alikevell å få frem det verste i meg ved å trykke på knappene jeg trodde ikke var trykkbare lenger. Usikkerheten flommet over, (egentlig av god grunn) og jeg ble den usikre jenta jeg ikke ønsker å være. Jeg tror det ofte handler om at vi vet hva vi fortjener også, og usikkerheten vi føler ikke bare har med om vi er bra nok men at vi vet at de kanskje ikke er bra nok for oss. At de ikke gir oss det vi trenger for å ha det bra i forholdet. Kan være, men selv om jeg vet jeg burde ha den innstillingen at en mann er en "bonus" i livet mitt, at jeg likevel har mitt selvstendige liv, så blir jeg på en måte som en mor, må passe på at mat er laget og klær vasket, om du forstår Anonym poster: 933580bc4c0590f3de62ebf354360bf6
Nettinettet Skrevet 23. april 2013 #12 Skrevet 23. april 2013 (endret) Kan være, men selv om jeg vet jeg burde ha den innstillingen at en mann er en "bonus" i livet mitt, at jeg likevel har mitt selvstendige liv, så blir jeg på en måte som en mor, må passe på at mat er laget og klær vasket, om du forstår Anonym poster: 933580bc4c0590f3de62ebf354360bf6 Det er to feller vi kvinner ofte faller i. Den ene er at vi blir morra, som igjen blir en veninne, og den andre er at vi blir psykologen.. Menn liker å føle at de er menn, og ikke guttunger, så jeg tror det kan være lurt for deg å komme deg ut av den rollen du ofte havner i! Hvis ikke vil de bare ta deg for gitt.. Endret 23. april 2013 av Nettinettet
AnonymBruker Skrevet 23. april 2013 #13 Skrevet 23. april 2013 Det er to feller vi kvinner ofte faller i. Den ene er at vi blir morra, som igjen blir en veninne, og den andre er at vi blir psykologen.. Menn liker å føle at de er menn, og ikke guttunger, så jeg tror det kan være lurt for deg å komme deg ut av den rollen du ofte havner i! Hvis ikke vil de bare ta deg for gitt.. Men hvordan skal jeg klare å komme meg ut av den rollen? Anonym poster: 933580bc4c0590f3de62ebf354360bf6
Nettinettet Skrevet 24. april 2013 #14 Skrevet 24. april 2013 Men hvordan skal jeg klare å komme meg ut av den rollen? Anonym poster: 933580bc4c0590f3de62ebf354360bf6 Når du er bevisst på det er det faktisk lettere å ikke gå inn i den rollen. Jeg personlig har oppdaget at det handler om å sette krav til partneren, ikke at man skal kreve noe av dem, men at man i bevisstheten skal se etter ting ved den andre som man også trenger for å ha det bra. Med en gang man lar de bevise litt hvem de er og om de er bra nok, så vil balansen også være bedre. For hvem gidder å jobbe for noe som de får gratis? Samtidig er det viktig at du ikke dropper å være den man er som person. Hvis du er som meg så har du masse omsorg i deg, og du synes det er koselig å gi og støtte den du er sammen med. Det er jo en av dine verdier og kvaliteter som den rette vil sette pris på. Du må bare være forsiktig med å ikke finne de som utnytter det gode i deg, men som også er ute etter å gi like mye som du gir
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå