Gjest Kv84 Skrevet 23. april 2013 #1 Skrevet 23. april 2013 Jeg lurer på om jeg liker en fyr som er sjenert, ham snakker lite og viser ikke noe smil. Så kan ikke forstå om ham liker meg eller ikke? Jeg er selv veldig sjenert så kan gå dager hvor jeg ser ned i gulvet og det er da vanskelig for ham å se om jeg er interessert eller ikke. Hvordan kan jeg se på en med Lie mimikk i ansiktetet og som ikke tør å se på folk og smiler om ham er interessert?
Singha Skrevet 23. april 2013 #3 Skrevet 23. april 2013 Hvorfor er det dårlig match? Det er vel ikke selvsagt at de er sjenerte overfor folk de kjenner? Problemet vil vel i all hovedsak være i fasen hvor man tar kontakt og blir kjent? Men jeg har ikke noen veldig gode råd utenom å kvinne deg opp og snakke med han. Kanskje legge igjen et brev til han. Eller bare legge han til på FB og høre om han vil ta en øl. Jeg synes det er lettere å spørre om sånt over nett.
Gjest JakeGreen Skrevet 23. april 2013 #4 Skrevet 23. april 2013 Hva med å spørre han direkte? "Jeg har av og til litt problemer med å tolke signalene til gutter. Er du interessert i meg?" 1
Hjertefisk Skrevet 23. april 2013 #5 Skrevet 23. april 2013 Hva med å spørre han direkte? "Jeg har av og til litt problemer med å tolke signalene til gutter. Er du interessert i meg?" Det er litt kleint da? Eller er det bare meg? Synes det høres mye bedre ut med Singhas forslag! Jeg er en sjenert person og synes det er mye bedre å bli kontaktet sånn. God ide!
Gjest Kv84 Skrevet 24. april 2013 #6 Skrevet 24. april 2013 Hva med å spørre han direkte? "Jeg har av og til litt problemer med å tolke signalene til gutter. Er du interessert i meg?" Da vet du ikke hva det er å være sjenert! 2
Gjest JakeGreen Skrevet 24. april 2013 #7 Skrevet 24. april 2013 Da vet du ikke hva det er å være sjenert! Beklager, darling. Det har du nok rett i. Jeg tror svaret på spørsmålet ditt er at du ikke kan se på han om han er interessert om han er så sjenert som du sier. Du sier ikke om dette er en fyr du kjenner eller hvor gamle dere er? Jeg ser for meg at løsningen må være å innlede eller fortsette å pleie kontakt og så se hva som skjer over tid. Teksting over FB eller SMS har sikkert reddet mange sjenerte mennesker, så prøv det i begynnelsen.
Gjest .-L-. Skrevet 24. april 2013 #8 Skrevet 24. april 2013 (endret) Si no bare hei til han et par ganger. Gjorde jeg da jeg var sjenert, og det funket som bare det. Damen ble jo nyskjerrig på hva jeg i alle dager holdt på med. Siden jeg ikke turde å si mer enn hei hver gang vi møtte på hverandre Endret 24. april 2013 av .-L-.
Gjest .-L-. Skrevet 24. april 2013 #9 Skrevet 24. april 2013 Hva med å spørre han direkte? "Jeg har av og til litt problemer med å tolke signalene til gutter. Er du interessert i meg?" Psst, Jake! Bli med i fjasetråden på snakk-snakk forumet da!
Gjest Kv84 Skrevet 1. mai 2013 #10 Skrevet 1. mai 2013 Beklager, darling. Det har du nok rett i. Jeg tror svaret på spørsmålet ditt er at du ikke kan se på han om han er interessert om han er så sjenert som du sier. Du sier ikke om dette er en fyr du kjenner eller hvor gamle dere er? Jeg ser for meg at løsningen må være å innlede eller fortsette å pleie kontakt og så se hva som skjer over tid. Teksting over FB eller SMS har sikkert reddet mange sjenerte mennesker, så prøv det i begynnelsen. Oh no... Han er ikke på Facebook
Magnifique Skrevet 4. mai 2013 #11 Skrevet 4. mai 2013 Hei. Det kan være skikkelig vanskelig å tolke signaler fra andre. Og det er så lett å feiltolke! Mitt råd er å prøve å være litt frempå. Smil, se han inn i øynene, le med han, eller gi han et kompliment. Kanskje han da begynner å legge merke til deg, hvis han ikke alt har gjort det? Noen ganger kan man legge merke til om en gutt liker deg, f.eks. hvis han ser på deg, når du ikke ser på han, osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå