Gå til innhold

Forelsket i ei dame med type

Anbefalte innlegg

Gjest Verdensvant
Skrevet

Hei.

Jeg har havnet i en litt håpløs situasjon. Jeg har forelsket meg i en dame fra utlandet som har kjæreste. Vi har møttes flere ganger over noen dager, og begge er veldig fornøyde når vi møtes. Vi har det rett og slett fantastisk. Men når jeg kommer hjem blir alt veldig vondt. Det går ikke så bra i forholdet hennes, men de er inne i en periode som er veldig vanskelig og hun kan ikke droppe han akkurat nå. Jeg er så usikker på hva jeg skal gjøre. Når vi er sammen, så har vi det så fantastisk som jeg aldri har opplevd, og jeg er sikker på at hun er "drømmedama". Jeg har ikke presset for at hun skal droppe han, men gjort det klart at jeg er villig til å satse alt på oss. Men skal jeg vente? Vil jeg virkelig ha en dame jeg har møtt mens hun var utro? Skal følelsene eller fornuften styre? Kan jeg tro på at hun kan bryte med kjæresten? Det gjør veldig vondt å ikke ha henne nær, og hvis jeg kan stole på at hun vil droppe han, er jeg helt sikker på at det er verdt det. Er det noen som har noen gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om hun har vært utro mot kjæresten, tviler jeg på at du kommer til å kunne stole på henne i fremtiden.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du bør iallefall holde deg unna til hun har avsluttet med kjæresten sin. Hvis det drøyer, så et hun vel ikke like interessert som deg, dessverre.

Anonym poster: 80d4dc6948dd117a96ca2ebaa0fa04a5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

wow.

" Vil jeg virkelig ha en dame jeg har møtt mens hun var utro"

UTRO MED DEG!!!! Mener du at du er i stand til å ligge med noen sin kjæreste,men er usikker på om du vil, fordi du syns dama er en hore? Nei,du har ingen valg som er moralske, annet enn å la det gå sin gang. Er hun virkelig glad i deg så forlater hun fyren. Du kan jo fortelle at du er der hvis hun gjør det,men samtidig ikke press henne.

Hvis hun ville ha deg,så hadde hun vært med deg.

Anonym poster: 96195884b0ad5da4f1970a89828f7eab

Skrevet

wow.

" Vil jeg virkelig ha en dame jeg har møtt mens hun var utro"

UTRO MED DEG!!!! Mener du at du er i stand til å ligge med noen sin kjæreste,men er usikker på om du vil, fordi du syns dama er en hore? Nei,du har ingen valg som er moralske, annet enn å la det gå sin gang. Er hun virkelig glad i deg så forlater hun fyren. Du kan jo fortelle at du er der hvis hun gjør det,men samtidig ikke press henne.

Hvis hun ville ha deg,så hadde hun vært med deg.

Det var jo litt av en slutning å trekke.

Jeg tenker at en person som er i stand til å være utro, er ikke en person jeg ville stolt på. Om jeg visste at kjæresten min hadde vært utro mot eksen sin, ville jeg nok vært ekstra bekymret når han var ute på byen for eksempel.

Gjest Jon Snow
Skrevet

Vist de ikke er gift så kan du gå etter henne.

Skrevet

Vist de ikke er gift så kan du gå etter henne.

Jaha?

Jeg tenker man ikke skal gå etter de som har kjærester heller.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjorde omtrent det samme som deg for noen år siden. Holdt på med en dame som hadde kjæreste, hun gjorde det slutt med ham og ble sammen med meg. Det forholdet var fylt av episoder der hun løy meg rett opp i ansiktet, og jeg er ut fra løgnenes natur overbevist om at hun faktisk var utro også.

Mener ikke å spore av tråden din, og jeg har ingen statistikk på sjansen for at det går slik eller slik, men kan altså fortelle min egen erfaring. Jeg gjorde som du gjør nå, hun forlot ham for meg, jeg tenkte hun kom til å være annerledes med meg. Viste seg at oppførselen hennes overfor han hun forlot for meg var en svært god indikator på hvordan hun faktisk var som person. Selv om jeg ikke trodde det den gang.

Vil anbefale å bryte av dette, både for din skyld og for hennes nåværende kjærestes skyld. Det jeg gjorde den gang er noe jeg ville kjeftet på alle andre for, det er en jævlig drittsekk ting å gjøre og jeg har heldigvis lært av det selv. I tillegg er dama neppe noe å samle på, for dette er etter min erfaring en presis indikator.

Anonym poster: 43030d7a63e97f5fdd694845f507cde0

AnonymBruker
Skrevet

Det var jo litt av en slutning å trekke.

Jeg tenker at en person som er i stand til å være utro, er ikke en person jeg ville stolt på. Om jeg visste at kjæresten min hadde vært utro mot eksen sin, ville jeg nok vært ekstra bekymret når han var ute på byen for eksempel.

Ja,var litt på kanten for å få frem meningen: han er liksom snill selv om han tar noen sin dame,mens hun ikke er til å stole på. Hvor er HANS moral i denne saken?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ligg unna, og eventuelt la hun komme til deg når hun er ferdig med den nåværende kjæresten sin.

Anonym poster: 5758db35f7d29f60142d2fc60314d56b

• Liker 1
Skrevet

Ja,var litt på kanten for å få frem meningen: han er liksom snill selv om han tar noen sin dame,mens hun ikke er til å stole på. Hvor er HANS moral i denne saken?

Forsåvidt enig med deg :)

AnonymBruker
Skrevet

Dette forholdet begynner bra, med utroskap mot hennes kjæreste, deretter tar du over dersom det går din vei, deretter, siden du vet hun er kapabel til å være utro, vil du bekymre deg for hvorvidt hun fortsatt er kapabel til utroskap, og så en dag går det dårlig, du sitter og lurer på om hun er utro igjen....jo, fin start på forholdet, om det blir noe av, det nå jeg si.

Anonym poster: a4e1903efafe036584d723b1204c3491

Skrevet

Jeg har gjort den feilen, jeg ble kjent med dama etter at vi traff hverandre på turer, og vi begynte og snakke sammen, ettervert ble vi venner og vi begynte og tekste.

Plutselig en dag sa hun til meg at hun likte meg og plutselig var vi inne i et slags forhold, når dette seint gikk opp for meg bestemte jeg meg for at hun måte velg, hun valgte meg noe som for meg var mitt verste mareritt, skal ikke skrive så mye om det men jeg kan nevne at hun har kostet meg masse følelser og penger, hun er ute av mitt liv nå etter hun valgte mg bort til fordel for en annen, altså jeg satt i samme saksa som henne eks.

men jeg er helt enig jeg var du og umoden og naiv bare det at jeg rotet meg borti en dame med type, aldri mere sier bare jeg.

Gjest Jon Snow
Skrevet

Jaha?

Jeg tenker man ikke skal gå etter de som har kjærester heller.

Er det ikke en ring på fingeren er det fritt vilt.

Skrevet

Latterlig med de som seriøst tror at de kan overføre sin egen dårlige erfaring til alle. Når det gikk galt med meg, da er det sånn for alle andre også.

Dette her er selvfølgelig avhengig av den enkelte, og helt individuelt. Det er da mange som skiller seg i dagens samfunn, og de går inn i nye ekteskap som ofte varer livet ut. Har mange av dem bare i min nærmeste omgangskrets. Man må ikke leve i drittdårlige forhold bare fordi noen synes det nærmest er en forbrytelse om du skulle møte en annen som du fungerer bedre sammen med.

Det jeg synes ts bør gjøre er å be dama avklare forholdet til han hun er sammen med raskest mulig, og så venter han på henne. Da kan hun gå ut av det forholdet før det skjer noe mer mellom dem.

Gjest Verdensvant
Skrevet

Litt delte meninger her altså. Jeg stoler faktisk på denne dama, og tror ("selvfølgelig") at jeg vil gjøre det i fremtiden. Naiv som jeg er, så er det ikke det jeg er bekymret for. Men det plager meg veldig at hun er med typen, når jeg helst ville vært der med henne. Jeg synes bare det er så vondt å ikke vitehva som skjer, samtidig som jeg ikke ønsker å pushe henne nå. Da tror jeg at jeg "taper". Jeg føler hun er verd å vente på, virkelig. Det er magisk mellom oss, men jeg er bekymret på om det er nok. Hvilke signaler skal jeg se etter? Hva er best å gjøre, når jeg har bestemt meg for å gjøre alt for å få henne? Bare vente og være grei, eller sette hardt mot hardt allerede? Noen råd til en håpløs fyr?

AnonymBruker
Skrevet

Litt delte meninger her altså. Jeg stoler faktisk på denne dama, og tror ("selvfølgelig") at jeg vil gjøre det i fremtiden. Naiv som jeg er, så er det ikke det jeg er bekymret for. Men det plager meg veldig at hun er med typen, når jeg helst ville vært der med henne. Jeg synes bare det er så vondt å ikke vitehva som skjer, samtidig som jeg ikke ønsker å pushe henne nå. Da tror jeg at jeg "taper". Jeg føler hun er verd å vente på, virkelig. Det er magisk mellom oss, men jeg er bekymret på om det er nok. Hvilke signaler skal jeg se etter? Hva er best å gjøre, når jeg har bestemt meg for å gjøre alt for å få henne? Bare vente og være grei, eller sette hardt mot hardt allerede? Noen råd til en håpløs fyr?

Du er forelsket, det er det som er magien. Forelskelsen "bleker" etter hvert, og da er du nødt til å stole på henne blant andre gutter. Når hun går på byen f.eks. Dette her er en fin grobunn for sjalusi i fremtiden. Magien dere har kommer ikke til å være der i samme grad om to år, selv om dere elsker hverandre. De fleste kan bli betatt av andre i løpet av et langt forhold, og det du da må stole på er at hun aldri kommer til å gjøre noe med det.

Dessverre har jeg ingen råd til dette. Akkurat nå velger hun typen foran deg. Det sier ganske mye.

Anonym poster: 592855d26a167b9f4d8bc1d58c89886e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...