Rocke-Rolf Skrevet 23. april 2013 #1 Skrevet 23. april 2013 Heisann dere, er en singel mann som må be om hjelp til å identifisere noen glass og porselen.. jeg har akkurat kjøpt leilighet og selger lot det stå igjen masse greier som jeg må kvitte meg med. Noe av det var søppel, men noe var brukbart og fint og jeg tenkte legge dette ut på finn, men aner ikke hva jeg skal skrive.. Fant lett ut av hva som var hva fra Potterybarn, men det andre er det verre med.. noen som kjenner igjen glassene på bildene som er vedlagt? Og den mørke tallerknen, er det en dekktallerken?
AnonymBruker Skrevet 23. april 2013 #2 Skrevet 23. april 2013 Mange av glassene ser ut til å være Tangen fra Hadeland Glassverk http://www.glassoginterior.no/produkter/vin/hadeland-vinglass/hadeland-galssverk-tangen.html Anonym poster: 15aebe8461e37c40725fc7210e4db89c 2
Rocke-Rolf Skrevet 23. april 2013 Forfatter #3 Skrevet 23. april 2013 Tusen takk for linken, det ser jo ut som det er det samme ja. Du verden, ganske dyre glass, og jeg jeg har to flytteesker fulle av de. Må kanskje telle antallet da. Er dette noe som går på bruktmarkedet eller vil det mest sannsynelig ende opp på loppis?
AnonymBruker Skrevet 23. april 2013 #4 Skrevet 23. april 2013 Tusen takk for linken, det ser jo ut som det er det samme ja. Du verden, ganske dyre glass, og jeg jeg har to flytteesker fulle av de. Må kanskje telle antallet da. Er dette noe som går på bruktmarkedet eller vil det mest sannsynelig ende opp på loppis? Dette ville jeg gitt til en bruktbutikk eller et loppemarked. Anonym poster: 15aebe8461e37c40725fc7210e4db89c
j23 Skrevet 24. april 2013 #5 Skrevet 24. april 2013 Heisann dere, er en singel mann som må be om hjelp til å identifisere noen glass og porselen.. jeg har akkurat kjøpt leilighet og selger lot det stå igjen masse greier som jeg må kvitte meg med. Noe av det var søppel, men noe var brukbart og fint og jeg tenkte legge dette ut på finn, men aner ikke hva jeg skal skrive.. Fant lett ut av hva som var hva fra Potterybarn, men det andre er det verre med.. noen som kjenner igjen glassene på bildene som er vedlagt? Og den mørke tallerknen, er det en dekktallerken? Det er Tangenglass noen av dem ja! De var ganske rimelige eller på salg i linken, for vet at på glassmagasinet er vanlig pris ca 400 kroner for et vanlig rødvinsglass. Ofte på salg der også, men sjeldent under 300 kroner. Så disse bør du enten beholde, eller selge til noen som vet hva de er verdt ;-)
Rocke-Rolf Skrevet 24. april 2013 Forfatter #6 Skrevet 24. april 2013 Hei, la de ut på finn, og fikk respons på Tangen glassene Vi får se på resten. Takk for alle innspill!
AnonymBruker Skrevet 24. april 2013 #7 Skrevet 24. april 2013 heldig du som fikk så mye fint på kjøpet Anonym poster: 9b8d3c1cdbbbf896b77d25d71caeda59
Rocke-Rolf Skrevet 24. april 2013 Forfatter #9 Skrevet 24. april 2013 heldig du som fikk så mye fint på kjøpet Anonym poster: 9b8d3c1cdbbbf896b77d25d71caeda59 Hehe, ja kanskje det, men jeg fikk masse søppel som leietakerne hadde satt igjen, og en skikkelig møkkete leilighet også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå