Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært hos litt forskjellige, men blir liksom aldri helt fornøyd med form og slikt. (Klipper bare, farger/striper ikke). Har pleid å bare bruke saksa selv, men når jeg vil ha 'layers' foran/rundt ansiktet blir det sjeldent bra :fnise: Noen som har erfaringer eller anbefalinger? Blir veldig glad :)

Skrevet

Ingen? :(

Beste frisør i Kristiansand: Sandra på A-salong i Tollbodgata.

Gjest oreokaka
Skrevet (endret)

Anne Margrethes Dame & Herrefrisør! De er kjempeflinke, er alltid fornøyd når jeg har vært hos de :) Alle andre frisører gjør bare tull med håret mitt. Holder til under nille i byen.

Edit: Lærlingene er også helt topp der faktisk, de får veldig god opplæring og trening der :)

Endret av oreokaka
Gjest barista
Skrevet

Adam og Eva i lillemarkens er jeg fornøyd med. Spesielt en av lærlingene går jeg mye til, for å spare noen kroner også. :)

A - salong på Sandens, Sandra tror jeg hun heter. Varierende og tøft hår. Veldig flink.

Hørt mye godt om salongen rett over slottet, ved siden av asiabutikken. Aldri prøvd selv.

Er også billig hos han som holde til nede i brun og blid. Men det er bare helt ok resultat etter min mening. :)

Skrevet

Hvis noen nevner "Sandra på A-salong Sandens", så kan jeg informere deg om at hun fom. April har flyttet til A-salong Tollbodgata.

Skrevet

Tusen takk til alle sammen, til stor hjelp! Får prøve meg hos noen av dem :)

Gjest Stronger
Skrevet (endret)

.

Endret av Stronger
Gjest barista
Skrevet

Henger meg på her jeg, noen i byen som er flinke til å forme bryn? :)

Styr unna en sjappe som ligger rett over Sandnes, frk. luck tror jeg den heter, verste jeg har vært borti.

Har vært hos renates dagspa (husker ikke navnet på hun som gjorde det), men det var bare helt middels ok. Samme med det hos miabell (eieren selv), bare vært middels helt ok fornøyd.

Renate og Abeile, her har jeg vært godt fornøyd. :)

Skrevet

Monica på Auds Hudpleie er flink, vært hos henne flere ganger. Igjen, dra til Sandra, og fortell oss åssen det gikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...