Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg kjøpte en concealer fra Body Shop i dag og jeg tok den med hjem, åpnet den og prøvde den. Jeg er litt blek og fargen på concealeren var for mørk og gul. Jeg vil returnere den, men vet ikke om jeg kan få tilbake pengene.

På kvitteringen står det at man kan returnere FORSEGLEDE varer innen 30 dager, og da er det litt dumt fordi jeg betalte 109 kr for noe jeg ikke kommer til å bruke.

Jeg har nesten ikke brukt den (bare i dag) og den ser helt bra ut. Problemet er at jeg har åpnet den.

Går det ann å returnere åpnet og nesten ikke brukt sminke til The Body Shop?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg kjøpte en concealer fra Body Shop i dag og jeg tok den med hjem, åpnet den og prøvde den. Jeg er litt blek og fargen på concealeren var for mørk og gul. Jeg vil returnere den, men vet ikke om jeg kan få tilbake pengene.

På kvitteringen står det at man kan returnere FORSEGLEDE varer innen 30 dager, og da er det litt dumt fordi jeg betalte 109 kr for noe jeg ikke kommer til å bruke.

Jeg har nesten ikke brukt den (bare i dag) og den ser helt bra ut. Problemet er at jeg har åpnet den.

Går det ann å returnere åpnet og nesten ikke brukt sminke til The Body Shop?

Det tviler jeg egentlig på.. Neste gang bør du prøve sminken i butikken før du kjøper det, de pleier å ha tester til de aller fleste produktene. :) Skjønner det er kjipt å kjøpe noe som viser seg å bli et bomkjøp i etterkant, da.. Den følelsen suger!

• Liker 5
Skrevet

Selvfølgelig kan du ikke returnere brukt sminke. Det handler om hygiene. Ville du kjøpt sminke som noen andre hadde brukt?

• Liker 3
Skrevet

Du har mulighet til å teste produktet i butikken så du får nok ikke byttet.

• Liker 1
Gjest crazycatlady
Skrevet

Får ikke byttet nei, av hygieniske årsaker. Heldigvis kan man si selv om det er surt å tape penger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...