Gå til innhold

Bikini fitness; feminint eller for mye muskler og lite fett?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes dere om bikinifitnessjentene som har dukket opp siden i fjor høst?

http://fitnesstanya.blogg.no/

http://jendina.com/

http://fitnessnina.blogg.no/

http://bikinifitness.blogg.no/

http://fitnesscaroline.com/

Jenter med muskler, lite fett men feminine sammenlignet med for eksempel bodyfitness.

Hva mener dere som ikke driver med denne sporten om slike jenter? Fitnessmiljøet elsker de men synes "vanlige" folk at slikt er attraktivt?

Anonym poster: 8e1bb9870526a772c2b6522dd078f8e8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er vel hakket unna fitness, dvs slik de ser ut off-season har jeg fått høre, ganske stram, fit, men ikke så helsikkes muskuløs.

Jeg vil ALDRI bli så definert som de er under fitnesskonkurranser, aldri, det ser ikke bra ut.

Anonym poster: a4ece3aef412adbdd1929c63df153bb1

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Bikinifitness er jo ikke så definerte under konkurranser som bodyfitness.

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes mannfolka her inne om slike damer?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes mange av dem ser direkte heslige ut. Ikke nødvendigvis på grunn av mengden muskler, men det at de alltid må uttrykke så jævlig mye optimisme og dedikasjon til sporten sin. For all del, begge deler er bra, men det blir ikke bare litt for mye av det gode på majoriteten av de der fitnessbloggene.

Synes for øvrig ikke det er særlig feminint eller vakkert i seg selv, men det er bare min subjektive mening. Hadde jeg hatt en kjæreste som drev med det hadde jeg støttet henne fullt ut, men da gitt at hun ikke var som nevnt ovenfor... det er nokså abstrakt, men det blir altfor mange "You can do it!"-smil, for ikke snakke om sitater, og grønnjævlig mat. Pannekaker SKAL være fettete og klisne, takk!

Anonym poster: 87225e8c7f520f8af633f1e24de91072

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hva synes mannfolka her inne om slike damer?

:kvalm:

Anonym poster: 4306f9c9f709aab208a0edba32b19734

• Liker 5
Skrevet

Skal jeg være ærlig, så synes jeg noen av disse jentene bare ser radmagre ut og at ingen av de du har linket til har noe særlig med muskler. Skal du se trent ut, så må det være litt mer muskler, gadd ikke å lete så mye, men fant dette bildet: 153d4-3b113_pauline_nordin_3_copy.jpg

AnonymBruker
Skrevet

1443115-11-1366571179321.jpg

uuuuusj, se på de skuldrene :sjokkert::nei:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke det er noe særlig feminint over jenter med six-pack nei. Ei heller jenter med ettsifret fettprosent.

Anonym poster: 1251cc373ef3a5577ff4a14eebaf74fe

• Liker 3
Skrevet

Super sexy =)

Skrevet (endret)

Jeg synes det er fint med lav fettprosent, sett at jenta fremdeles har litt pupper/rumpe/hofter/lår, men det er kanskje ikke realistisk? :fnise: Som oftest synes jeg det blir altfor mye muskler, veldig "over the top" og ser ikke spesielt naturlig ut, og de aller, aller fleste gutter/menn haaaater det("Hva vet du om hva ALLE gutter/menn liker?" Mye ;)).

Edit: Denne "fitnesscaroline" hadde kjempefin kropp, faktisk. :)

Endret av MilleVanille
Skrevet

Jeg syns det er veldig imponerende, men jeg syns ikke det er feminint eller pent.

Også blir jeg litt freaket ut av styligen, minner meg om "little miss america" på steroider.

• Liker 8
Gjest Ciegus
Skrevet

Jeg synes også det er imponerende, og har på en måte respekt for de som driver med dette. Men estetisk pent blir det aldri i mine øyne, og på noen måter må jeg vel innrømme at jeg også mangler respekt for disse "sportsutøverne." Jeg klarer rett og slett ikke se den store verdien i å dedikere livet sitt til utseende, og dette bidrar nok til at jeg ikke synes det ser så pent ut.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg syns ikke det ser pent ut med så definerte muskler på en kvinnekropp.

Anonym poster: 48660db99d8786d3e89c9feca345e9e8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er veldig imponerende, men jeg syns ikke det er feminint eller pent.

Også blir jeg litt freaket ut av styligen, minner meg om "little miss america" på steroider.

Hahahahhaha!!!!! Å jeg lo så jævlig :ler:

Gjest Riskjeks
Skrevet

Helt forferdelig. Hvorfor er det blitt "in" med radmagre muskeldamer med silikonpupper og utfordrende blikk? Kvinner må gjerne trene styrke. Men hvorfor må de klistre på seg "kom og ta meg-look"? Hvorfor går kvinnene i fitnesskonkurranser i bikini og høye hæler?

Jeg synes ikke definerte muskler er pent på hverken kvinner eller menn. De gjør sikkert en stor jobb med treningen, men jeg må si jeg undrer meg over hva som er motivasjonen.

• Liker 3
Gjest *MaggieQ*
Skrevet

Hahahaha! :)

AnonymBruker
Skrevet

Helt forferdelig. Hvorfor er det blitt "in" med radmagre muskeldamer med silikonpupper og utfordrende blikk? Kvinner må gjerne trene styrke. Men hvorfor må de klistre på seg "kom og ta meg-look"? Hvorfor går kvinnene i fitnesskonkurranser i bikini og høye hæler?

Jeg synes ikke definerte muskler er pent på hverken kvinner eller menn. De gjør sikkert en stor jobb med treningen, men jeg må si jeg undrer meg over hva som er motivasjonen.

ellers kunne de fort blitt tatt for å være menn, de prøver vel å klamre seg til siste rest av femininitet de bare kan......

• Liker 4
Gjest Odd Molly
Skrevet (endret)

Synes det er fint. Utenom konkurranser se de ikke SÅ spesielle ut.

Mange av damene er kanonsterke. Det synes jeg er skikkelig kult. Morsomt å se sveisne damer løfter vekter og tar knebøy! Driver selv mye med styrketrening, (på et litt annet nivå dog....) Er dame godt oppe i åra. Beste trening som fins for oss!

Kjøra på damer!! Ikke noen fleskemager her nei :)

Endret av Odd Molly
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...