Gå til innhold

hvordan finne dagmammaer!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

så jeg trenger en dagmamma. jeg har nettopp fått ny jobb og arbeidstiden min er fra 07:00 til 13:00. noe som jeg ser på som perfekt, da har jeg tid og energi til og bruke med småen etter arbeidsdagen. men barnehage vi har fått plass i åpner 07:30.. Bf begynner 7 han og.

Hvordan finner jeg dagmamma. har ikke lyst og bruke facebook egentlig, selv om jeg ser mange setter inn annonser. finnes det steder for dagmammaer ligger ut annonser? skal sjekke den godt opp og vite at de er greie folk! men syntes dette er litt skummelt.

tenkte at han skulle til barnehage/dagmamma fra begynnelsen av august. siden bf har permisjon fra 1 mai til slutten av august!

BERGEN!! helst sentrum =)

Anonym poster: 0de3cfa31766f737e550e1e236e166dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leste et sted (forum/blad?) en gang for lenge siden om folk som hadde en morgenmamma.. Altså en person som kom hjem til familien tidlig på morgenen ga barnet frokost, stelte barnet og fulgte det til barnehagen.. Jobbet et par timer hver morgen..

Kanskje finnes det en sprek pensjonist i nabolaget som kan tenke seg en slik jobb? Vet ikke hvor man kan søke etter det, kanskje helsestasjonen vet hvor du kan henvende deg?

Lykke til :)

Skrevet

hmm... oki, så BF har permisjon fra mai til august, Hvor tid er det du trenger dagmamma? Dato? KL.?

AnonymBruker
Skrevet

hmm... oki, så BF har permisjon fra mai til august, Hvor tid er det du trenger dagmamma? Dato? KL.?

1 august av. er det i sentrum så fra 06:30/06:45

Skrevet

1 august av. er det i sentrum så fra 06:30/06:45

Det er bare synd at jeg kom på at jeg reiser vekk i 2 uker i midten av august. Ellers hadde jeg vert interessert

AnonymBruker
Skrevet

Det er bare synd at jeg kom på at jeg reiser vekk i 2 uker i midten av august. Ellers hadde jeg vert interessert

Permisjonstiden går ut 29 august.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...