Smurfa Skrevet 5. juni 2002 #1 Skrevet 5. juni 2002 Må bare få dele litt av lykkerusen med noen!!! Nå er det 17 dager igjen til den store dagen! Da skal jeg gifte meg med verdens kjekkeste mann og vi skal døpe vår nydelige datter samme dag!!! Tror ikke jeg kan bli mer lykkelig! Kjole og sko fant jeg for 2 mnd siden. Slør, tiara og undertøy fikset jeg idag. Ellers er det meste i boks; lokale, mat, kokk, band, bil, fotograf osv, osv, osv, osv Må jo innrømme at jeg går denne dagen i møte med skrekkblandet fryd. Får faktisk kribling i magen bare ved tanken på å gå opp kirkegolvet! Ser for meg at jeg kommer til å gråte av lykke dagen lang... Vel... det var egentlig bare dette jeg måtte få ut! Den store dagen er altså 22.juni! Klem fra Smurfa!
Gjest svenskbrud Skrevet 5. juni 2002 #2 Skrevet 5. juni 2002 Härligt med lycka på nätet! Lycka till med bröllop och dop!
Atilla Skrevet 6. juni 2002 #3 Skrevet 6. juni 2002 Føler det på samme måten. Det er som om man har lyst til å rope et høyt HUUUURRRRAAAAA!! Gleder meg sånn til å bli gift med Mannen i mitt liv 6 juli.. Ønsker dere lykke til! Atilla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå