Gjest Gjesta Skrevet 1. april 2004 #1 Skrevet 1. april 2004 Nå har jeg funnet noe jeg tror kan være drømmekjolen min! Har sett den hos Kikkis brudesalong på nettet, og det er en Venus-kjole. Dessverre ligger denne salongen i Bergen, og jeg syns det er for langt å reise for en kjole... Er det noen her som vet om brudesalonger på det sentrale Østland som har Venus-kjoler? (Var inne på Venusbridal-sidene på nettet, men fant ikke kjolen der...vil det si at den ikke er å få tak i lenger?) Legger en link til kjolen her jeg, i tilfelle noen her har sett den et eller annet sted eller vet hvor jeg kan skaffe den! Drømmekjolen Jeg håper på god hjelp! K
Lullu Skrevet 1. april 2004 #2 Skrevet 1. april 2004 Nydelig og enkel kjole!!! Lykke til på "jakten".
Gjest MrsL Skrevet 1. april 2004 #3 Skrevet 1. april 2004 :-) Den var svært lik min jo :-) Nydelig og enkel kjole.............
Gjest Gjesta Skrevet 8. april 2004 #4 Skrevet 8. april 2004 Jeg trekker fram tråden min igjen jeg, i tilfelle noen flere kan hjelpe meg med å finne kjolen min... K
Gjest Tex Skrevet 8. april 2004 #5 Skrevet 8. april 2004 Kan du ikke dringe de i Drammen da og høre om de vet om flere importører?
Gjest Paff Skrevet 8. april 2004 #6 Skrevet 8. april 2004 Ring Kikkis. Jeg vet de er forhandlere for Venus i Norge og dermed selger til andre butikker her i landet. Jeg giftet meg i Venus-kjole selv, veldig fornøyd Og prisene er uslåelige!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå